شماره ۳۶۹ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۱ شهريور
صفحه را ببند
سناریوی مرگبار عضو سابق گروهک منافقین

عضو سابق گروهک منافقین که مرد میانسالی را به طرز هولناکی به قتل رسانده و جسدش را تکه‌تکه کرده بود در جلسه محاکمه به تشریح جنایت خود پرداخت.
به گزارش مهر، صبح دیروز جلسه محاکمه متهم در شعبه 74دادگاه کیفری و به ریاست قاضی عبداللهی برگزار شد.  در ابتدای این جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت:  معصومه 52ساله متهم است چهارم خردادماه‌ سال 90 مردی به نام علی را با ضربه‌های چکش به قتل رسانده و سپس اقدام به مثله‌کردن جسد مقتول کرده است.
وی ادامه داد:  متهم برای این‌که جسد مقتول شناسایی نشود سر وی را در پشت‌بام خانه‌اش سوزانده بود.  معصومه پس از 21ماه از بازداشتش لب به اعتراف گشود و راز این جنایت را فاش کرد.  با توجه به محتویات پرونده و اعترافات معصومه برای وی تقاضای مجازات قانونی را دارم.
در ادامه اولیای‌دم مقتول در جایگاه حاضر شده و برای قاتل تقاضای قصاص کردند. قاضی عبداللهی با تفهیم اتهام به معصومه از او خواست به دفاع از خود بپردازد که زن میانسال با قبول اتهاماتش گفت: من از‌ سال 83 با مقتول آشنا شدم و او در شرکت من کار می‌کرد. مقتول خودش را مجرد معرفی کرده بود و من نمی‌دانستم که زن و بچه دارد.  پس از مدتی او به من ابراز علاقه کرد و هر روز این موضوع را تکرار می‌کرد. شب حادثه از او خواستم به خانه‌ام بیاید تا درباره درخواستش صحبت کنیم.  حدود ساعت 12شب علی به خانه من آمد و از او خواستم اگر می‌خواهد با من باشد باید ازدواجمان را به صورت رسمی ثبت کند اما او ناگهان به طرفم حمله کرد که من یک چکش برداشته و در دفاع از خود پنج ضربه به سر او زدم. این زن که ‌سال 59 به اتهام عضویت در گروهک منافقین دستگیر شده و 5‌سال در زندان به‌سر ‌برده بود، پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل‌مدافعش، قضات دادگاه برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

 


تعداد بازدید :  71