مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش از راهاندازی سامانه پاسخگویی به شکایات به صورت خدمات الکترونیکی و وب در این وزارتخانه خبر داد.
به گزارش وزارت آموزش و پرورش، سیدرحیم میرشاه ولد برقراری ارتباط جامعه از مدرسه تا حوزه ستادی را راهی برای کاهش تخلفات برشمرد و گفت: این سامانه به زودی در آموزش و پرورش ایجاد میشود. او گفت: این سامانه با هدف از بین بردن فرهنگ کاغذمحور و ساختار بوروکراسی اداری و جمعبندی سریع و دقیق اطلاعات با همکاری مرکز برنامهریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات تهیه شده است که میتواند پل ارتباطی میان مدرسه و مدیران حوزه ستادی باشد.
میرشاهولد با اشاره به وجود یکهزار و 97 پست اداری در ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در کل آموزش و پرورش، گفت: از این تعداد 470 پست به صورت ترکیبی است و با توجه به گستردگی فعالیتها مانع از بازدهی مطلوب این اداره کل خواهد بود.