شماره ۳۶۸ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۰ شهريور
صفحه را ببند
خبر

انتصاب رئیس موسسه آموزش عالی علمی - کاربردی هلال ایران
رئیس جمعیت هلال‌احمر در ابلاغی، « دکتر داود شجاعی‌زاده» را به مدت 4‌سال به‌عنوان رئیس موسسه آموزش عالی علمی -کاربردی هلال ایران منصوب کرد.
به گزارش «شهروند»، در ابلاغ دکتر محمد فرهادی آمده است: «توجه به امر پژوهش و بهره‌گیری از علوم و فنون نوین در پیشگیری و مواجهه با حوادث و سوانح طبیعی و غیرطبیعی به منظور نیل به اهداف متعدد و گسترده جمعیت هلال‌احمر امری اجتناب‌ناپذیر است. از این‌رو، از جنابعالی انتظار دارم با توجه ویژه به رویکرد پژوهش‌محوری و بهره‌مندی از رهنمودهای کارشناسان و صاحب‌نظران متخصص، تمام توان علمی و اجرایی خویش را به منظور ارتقای سطح علمی کارکنان، داوطلبان و امدادگران و همچنین توسعه آموزش‌های آکادمیک، همگانی عمومی و تخصصی و برنامه‌ریزی جهت برگزاری و اجرای دوره‌های آموزشی مرتبط در سطوح داخلی و بین‌المللی به‌کار گیرید. بالندگی و توفیق روزافزون شما را در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند یگانه و مهربان، مسئلت دارم.»گفتنی است که دکتر شجاعی‌زاده تا پیش از این سرپرست موسسه آموزش عالی علمی ‌- کاربردی هلال ایران بود.

زلزله سومار کرمانشاه را لرزاند
زمین لرزه ای با قدرت 4.9 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) عصر یکشنبه سومار در استان کرمانشاه را لرزاند.
به گزارش ایرنا به نقل از شبکه های لرزه نگاری وابسته به مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه ساعت 19 و 14 دقیقه و 34 ثانیه در سومار رخ داد.
مرکز لرزه‌نگاری، این زلزله را در موقعیت عرض شمالی 33/72 و طول شرقی 45/7 در عمق 10 کیلومتری زمین در مرز استانهای ایلام و کرمانشاه در حوالی سومار ثبت کرده است. از خسارت‌های احتمالی این زلزله گزارشی منتشر نشده
 است.


تعداد بازدید :  248