شماره ۳۶۸ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۰ شهريور
صفحه را ببند
د‌یار

 افتتاح 70 پروژه برق‌رساني  کوچک و  بزرگ شركت توزيع برق اصفهان  
مدير عامل  و رئيس هيات مديره شركت توزيع برق شهرستان اصفهان از افتتاح 70 پروژه کوچک و  بزرگ در هشت منطقه برق‌رسانی این شرکت با اعتبار بیش از  125میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.  
به گزارش خبرنگار ما از اصفهان، مهندس حميدرضا پيرپيران گفت:  در هفته دولت امسال شمار پروژه‌هاي برق‌رساني بزرگ و  كوچك شركت توزيع برق شهرستان اصفهان شامل 70 طرح با اعتباري بیش از 125میليارد ريال است که در هشت منطقه برق‌رسانی در راستای  توسعه زير ساخت‌ها، افزايش شبكه‌هاي زميني، برق‌رساني به انشعابات جديد، ظرفيت‌سازي براي تامين برق مشتركين آينده، جمع‌آوري شبكه‌هاي فرسوده و جايگزيني آن با كابل‌هاي زميني و  خود نگهدار جمع‌بندي شده است.  
وی افزود: در اجراي پروژه‌هاي ياد شده بیش از 100 كيلومتر كابل كشي جديد انجام، 35دستگاه انواع پست و  ترانس تجهيز و راه‌اندازي  بيش از 20‌هزار انشعاب در مجموعه‌ها و واحد‌هاي مختلف خانگی، صنعتي  و كشاورزي  در مدار قرار می‌گیرد. وي ادامه داد: در اين راستا همكاري شايسته ديگر نهاد‌ها به ويژه شهرداري‌هاي مختلف ستودني است.   
 مهندس پيرپيران افزود: كاهش تلفات شبكه، افزايش ضريب ايمني، كاهش خاموشي‌هاي ناخواسته، توسعه كمي  و كيفي زيرساخت‌ها، توجه به مبلمان شهري، رعايت بيشتر حريم خطوط، ظرفيت‌سازي براي پذيرش انشعابات جديد، ايجاد قدرت مانور  اعمال اصول پدافند غير عامل، افزايش ضريب قابليت اطمينان شبكه از اهدافي است كه در اجراي طرح‌هاي ياد شده دنبال کرده ایم.  
وی تأکید کرد: این طرح‌ها در تمام مناطق شهری و روستایی گشایش می‌یابد.   

ایجاد مركز نگهداری از سگ‌های ولگرد توسط شهرداری اراك
محمد ابراهیم عباسی، شهردار اراك از اجرای طرح جمع آوری سگ‌های ولگرد برای اولین‌بار در كشور خبر داد.  
به گزارش «شهروند» عباسی گفت: در این طرح كه برای اولین‌بار در شهر اراك به‌عنوان پایلوت اجرا شده، سگ‌های ولگرد شب‌ها از سطح شهر جمع‌آوری و به محلی كه به منظور نگهداری از آنان ایجاد شده منتقل می‌شوند و در آن مكان توسط دامپزشك مستقر در مركز معاینه و سپس در صورت بیمار بودن مداوا و عقیم‌سازی می‌شوند و در بیابان‌ها رها می‌شوند و در صورت خطرناك بودن به صورت علمی معدوم می‌شوند و برخی از سگ‌ها نیز كه امكان نگهداری از آنها وجود دارد در مركز نگهداری یا به افرادی كه تمایل و نیاز به نگهداری سگ دارند فروخته می‌شوند.  
شهردار اراك افزود: سگ‌ها به محض ورود به مركز نگهداری دارای پلاك شناسایی می‌شوند تا از وضع آنها اطلاعات كامل در دسترس باشد.  
وی افزود: این طرح توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری اجرا شده كه به دلیل روش درست اجرا در سطح كشور مورد تقدیر وزارت كشور نیز قرار گرفته است و به‌زودی هیاتی از شهرهای مختلف كشور جهت بازدید و الگو‌برداری از این طرح به اراك سفر خواهند کرد.

اعزام اعضای تیم دادرس دختران جمعیت هلال‌احمر    هرمزگان به منجیل
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان 14 نفر از اعضای تیم دادرس شرکت‌کننده در مسابقات المپیاد آماده استانی که موفق به کسب مقام دوم شده بودند به منجیل اعزام شدند. این اردو با عنوان اردوی «دوستی» دانش‌آموزان عضو تیم دادرس سراسر کشور ازتاریخ سوم تا هشتم شهریورماه در اردوگاه زیتون سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر در منجیل برگزار شد.    درادامه برنامه‌های اوقات فراغت معاونت جوانان جمعیت هلال‌احمر هرمزگان، دونفر از اعضای شورای اجرایی کانون‌های روستایی استان نیز به همراه سرپرست جهت شرکت در اردوهای کشوری به کرمانشاه اعزام شدند. همچنین چهارنفر از اعضای کانون‌های طلاب جمعیت هرمزگان جهت شرکت در اردوی کشوری به مشهد مقدس روز شنبه یکم شهریورماه به مشهد مقدس اعزام شدند. 


تعداد بازدید :  187