شماره ۳۶۷ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۹ شهريور
صفحه را ببند
آژیر

توزیع گوشت‌های فاسد در رستوران‌های آستارا
عاملان توزیع گوشت‌های فاسد و غیربهداشتی در رستوران‌های  آستارا به دام افتادند.    
120 کیلوگرم انواع گوشت‌های فاسد گوسفندی از مبدأ شهرستان اردبیل به مقصد شهرستان آستارا به صورت غیربهداشتی حمل می‌شد که در ایست بازرسی سه‌راهی قلعه، کشف و به شبکه دامپزشکی شهرستان تحویل داده شد.    
«رئیس شبکه دامپزشکی آستارا بهرام پورضرب» با اشاره به این‌که این مقدار گوشت از یک خودرو سواری پژو کشف شد، گفت: متخلفان این گوشت‌های فاسد را با هدف توزیع در رستوران‌ها و کبابی‌ها وارد این شهرستان می‌کردند که با هوشمندی نیروهای مستقر در ایست بازرسی قلعه، محموله غیرمجاز و فاسد کشف و سپس توسط شبکه دامپزشکی معدوم شد.    
پورضرب همچنین از کشف 50کیلوگرم خوراک فاسد دام از یک سمند در ایست بازرسی قلعه خبر داد و افزود: این خودرو سمند نیز از مبدأ اردبیل با هدف توزیع محموله در واحدهای صنفی آستارا قصد ورود به شهرستان را داشت که شناسایی و خوراک فاسد دام معدوم شد.    
به گفته رئیس شبکه دامپزشکی آستارا، ارزش پرونده‌های تخلف رانندگان حامل گوشت و خوراک دام فاسد 50‌میلیون و 815‌هزار ریال بود که به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.    
وی با بیان این‌که بازرسی و نظارت بر واحدهای عرضه‌کننده فرآورده‌های خام دامی با جدیت ادامه دارد، گفت: در مردادماه امسال در مجموع 378 کیلوگرم انواع گوشت قرمز، مرغ و ضمایم خوراک دامی فاسد و غیربهداشتی از واحدهای صنفی کشف، ضبط و معدوم شد.    
پورضرب افزود: در این راستا پنج متخلف به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند. شهرستان آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است و سالانه پذیرای بیش از شش‌میلیون مسافر است که حدود یک‌میلیون نفر از آنان، اتباع کشورهای خارجی به‌ویژه جمهوری آذربایجان هستند.    

کشف 14 تن شیر فاسد در بندر گز
دو خودرو حامل 14 تن شیر فاسد و غیربهداشتی توسط ماموران یگان امداد توقیف شد.  ماموران یگان امداد انتظامی شهرستان بندر گز با همکاری ماموران پلیس آگاهی با اجرای طرح مقطعی ایست بازرسی در پلیس راه نوکنده، موفق به توقیف یک کامیون و یک نیسان حامل شیر فاسد و غیربهداشتی شدند.  
در این عملیات سه‌هزار و 500 کیلوگرم شیر غیربهداشتی از یک دستگاه نیسان که از بندرترکمن بارگیری و قصد خروج از استان را داشت کشف و ضبط شد.  ماموران یگان امداد در عملیاتی دیگر از یک دستگاه کامیون که از بابل به مقصد گرگان درحال حرکت بود نیز بیش از 10 تن شیر فاسد و غیربهداشتی کشف کردند.  
در این عملیات دو نفر دستگیر شدند و شیرهای غیربهداشتی نیز با هماهنگی مراجع قضایی تحویل دامپزشکی شهرستان شد.  

انتقام‌جویی از معلم خصوصی در اینترنت
مردی که با انتشار تصاویر و هتک حیثیت معلم خصوصی‌اش در یکی از صفحات اجتماعی قصد انتقام‌جویی از وی را داشت توسط مأموران پلیس فتا  دستگیر شد.  
زنی  به نام «سارا»  به پلیس فتای قائمشهر  مراجعه کرد و گفت:   صفحه‌ای با نام من  در یکی از صفحات اجتماعی  ایجاد کرده‌اند و عکسم و شماره همراهم را  در صفحه گذاشته‌اند. موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتای شهرستان قائمشهر قرار گرفت.  
پس از انجام تحقیقات فنی و پلیسی مأموران موفق شدند متهم به نام «پیمان» را شناسایی کرده و با هماهنگی مراجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.  
متهم ضمن اعتراف به ایجاد مزاحمت برای شاکی ادعا کرد که سارا  مدت 6‌سال معلم خصوصی وی بوده است ولی به دلیل اختلافات خانوادگی پیش آمده عکس و شماره تلفن وی را در سایت اجتماعی فیس‌بوک قرار داده تا از وی انتقام بگیرد. متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.  

مرگ بیمار در تصادف آمبولانس
برخورد یک خودروی سمند با آمبولانس، مرگ بیمار را رقم زد.  
مسئول ایستگاه شماره 2 آتش‌نشانی شهر دوگنبدان گفت: بیمار مردی 50ساله و برای گرفتن سی‌تی‌اسکن درحال اعزام به بهبهان بود، که براثر این سانحه، جان خود را از دست داد.  صالحی افزود:   در این تصادف که صبح دیروز رخ داد، بیمار از آمبولانس به بیرون پرت شد و آمبولانس بر اثر برخورد شدید با خودروی سمند روی بیمار سقوط کرد. 


تعداد بازدید :  438