شماره ۶۸۳ | ۱۳۹۴ شنبه ۱۸ مهر
صفحه را ببند
صرفا‌جهت‌اطلاع!

نجات میناوند از مرگ| مهرداد میناوند، بازیکن سابق تیم‌ملی فوتبال که روز پنجشنبه برای افتتاح دیوار 47 به رشت سفر کرده بود، قصد داشت بر سر مزار ‌هادی نوروزی حاضر شود که در جاده کناره رشت به مازندران خودروی لندکروزش واژگون شد. میناوند بعد از این حادثه می‌گوید: «هرکسی  خودرو را می‌بیند تصور می‌کند آسیب‌های بسیاری به سرنشینان وارد شده اما خدا رحم کرد که من و دوستانم سالم و سلامت هستیم. .»

طعنه سرمربی جدید لیورپول به مورینیو| بعد از رایزنی‌های فراوان سرانجام یورگن کلوپ آلمانی به‌عنوان سرمربی جدید تیم لیورپول معرفی شد. او بعد از ثبت قرارداد با قرمزهای آنفیلد اظهار داشت: «بازی احساسی از درون و منطقی از بیرون را از لیورپول من شاهد خواهید بود. سرعت و انتقال توپ را در لیورپول من زیاد می‌بینید و از فوتبال ما لذت خواهید برد. در مدت قرارداد 4‌سال من لیورپول قهرمانی لیگ برتر را کسب خواهد کرد.» کلوپ در بدو ورودش به مورینیو هم طعنه زد:  «من آقای معمولی هستم اما مادرم هم به من افتخار می‌کند.»

کولاک انصاری‌فرد برابر المپیاکوس| تیم پانیونیوس موفق شد با نتیجه 4 بر 2 برابر المپیاکوس به برتری دست یابد که در این دیدار کریم‌ انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی این تیم روز فوق‌العاده‌ای را پشت‌سر گذاشت و با دو گل و یک پاس گل نقش ویژه‌ای در برتری تیمش در این بازی حساس برابر یکی از قدرت‌های یونان داشت. المپیاکوس که هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا موفق شده بود آرسنال را در لندن شکست دهد در روزی که انصاری‌فرد به مهره مهارنشدنی پانیونیوس تبدیل شده بود شکست تلخی از این تیم خورد.


تعداد بازدید :  337