شماره ۳۶۷ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۹ شهريور
صفحه را ببند
پرفروش‌های کتاب مرداد ماه

کتاب‌های «هيچ‌وقت»، «درمان شوپنهاور» و «داستان اصفهان» ازجمله کتاب‌های پرفروش فروشگاه مرکزی شهر کتاب در نیمه دوم مردادماه هستند. به گزارش مهر، «بعد از پايان»، «مرد صدساله‌ای كه از پنجره فرار كرد و ناپديد شد»، «داستان‌های نيويوركر»، «هيچ‌وقت»، «درمان شوپنهاور» و «داستان اصفهان» هم از پرفروش‌های حوزه داستان هستند.
در میان پرفروش‌های کتاب شعر نیز می‌توان نام آثاری چون «ضد»، «كوتاه بيا عمرم به نيامدنت قد نمی‌دهد»، «مثل جوهر در آب»، «ژنرال جنگ‌های سيب‌زمينی» و «سايه‌ای در ميان شما (گزيده اشعار آنا آخماتووا)» را دید. در بخش مربوط به کتاب‌های هنری هم از این عناوین استقبال بیشتری در مدت یادشده به عمل آمده است:   «چند‌نامه به هنرمندی جوان»، «خاطرات هنرمندی جوان»، «راهنمای مصور آشنايی با مدرنيسم»، «راه‌های نگريستن» و «عكس». «مجموعه كتاب‌های دنيای دوست‌داشتنی من»، «بزی كه بود بزی كه نبود»، «مامان بيا جيش دارم»، «چوپان دروغگو» و «كتاب چهره‌سازی» هم از عناوین پرفروش حوزه کتاب کودک در مدت یادشده هستند.
اسامی پرفروش‌های کتاب نوجوان نیز به این ترتیب هستند: «بخت پريشان»، «ناهمتا»، «پايان هولناك بزرگان تاريخ»، «احمق‌های چلم و تاريخشان» و «پلو خورش». «فلسفه ترس»، «تاريخچه كوتاهی از فلسفه»، «مرگ»، «اسطوره سيزيف» و «در باب حكمت زندگی» هم از عناوینی هستند که در نیمه دوم مرداد در قفسه کتاب‌های فلسفی این فروشگاه به بیشترین میزان فروش دست پیدا کرده‌اند. «از دولت عشق»، «خيره به خورشيد نگريستن»، «قانون توانگری»، «تئوری انتخاب» و «زبان بدن» عناوین پرفروش کتاب‌های روانشناسی هستند .


تعداد بازدید :  399