شماره ۳۶۷ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۹ شهريور
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

فیلم سینمایی «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار در نوزدهمین دوره جشنواره فیلم «پوسان» کره‌جنوبی از تاریخ 10 تا 19 مهرماه حضور دارد.

دومین کتاب آنتوان بارا با عنوان «زینب صرخه اکملت مسیره» در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام خاموشی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی در روز دوشنبه 10 شهریور ساعت 11 صبح در حوزه هنری رونمایی خواهد شد.

فریدون جیرانی کارگردان سینما و سردبیر مجله تصویری «سی و پنج» از توزیع قسمت دوم این مجله همزمان با روز ملی سینما در شبکه نمایش خانگی خبر داد.

 «خسته نباشید» به کارگردانی محسن قرایی و افشین‌ هاشمی که ‌سال گذشته اکران عمومی شد در سومین دوره جشنواره ایرانیان استرالیا از ۲۰ تا ۲۳ شهریورماه در شهر سیدنی روی پرده می‌رود.

سهراب سلیمی کارگردان و مدرس تئاتر با گلایه از شرایط نامساعد تئاتر در سال‌های اخیر از احتمال روی صحنه بردن نمایشی در جشنواره سی و سوم تئاتر فجر خبر داد و عنوان کرد قرار است نمایش «مده آ» را در استان‌های مختلف ایران اجرا کند.

«متروپل» آخرین فیلم مسعود کیمیایی اواخر شهریور ‌سال‌جاری با همت موسسه هنر اول در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود.  نسخه نمایش خانگی این فیلم شامل پشت صحنه، عکس و آنونس‌های فیلم است که پشت صحنه این فیلم برای بار اول است که منتشر خواهد شد.

کشور آلمان امسال فیلم «خواهران عاشق» را به‌عنوان نماینده این کشور به بخش اسکار فیلم خارجی می‌فرستد.  


سارا بنی‌صدر از هنرمندان فعال تئاتر عروسکی و کودک و نوجوان پس از 2‌سال تحمل بیماری سرطان، روز جمعه هفتم شهریور دار فانی را وداع گفت. مراسم ختم این هنرمند روز یکشنبه 9 شهریور در مسجد نور واقع در میدان فاطمی از ساعت 14 تا 30: 15 برگزار می‌شود.

بخشی از کتاب معروف «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» که 50‌سال پیش به دلیل مناسب نبودن محتوا منتشر نشد، برای اولین‌بار به چاپ رسید.

مجموعه بزرگی از وسایل صحنه فیلم موفق «بربادرفته» در مرکزی در دانشگاه تگزاس به نمایش گذاشته می‌شود.

یاد «اورهان کمال»، نویسنده برجسته قرن بیستم ترکیه در جشنواره بین‌المللی فیلم «غوزه طلایی» گرامی داشته شد.

ویدیوآرت «باد و مرگ» محمود نورایی در فستیوال (2014 GNRAL FEST)  لینکلن به نمایش درخواهد آمد.

کمپانی ایتالیایی «میکروسینما» در حاشیه هفتاد و یکمین جشنواره فیلم ونیز، حق پخش فیلم ایرانی «ملبورن» به کارگردانی «نیما جاویدی» در ایتالیا را خریداری کرد.


به مناسبت بیستمین‌سال خلق فیلم تحسین‌شده‌ «رستگاری در شائوشنگ» در محل زندانی که این فیلم ساخته شد، جشنی برپا می‌شود.

کنسرت موسیقی آذری گروه «خطایی» به سرپرستی و خوانندگی ودود مؤذن‌زاده‌اردبیلی فرزند سلیم مؤذن‌زاده‌اردبیلی 27 شهریور ‌سال جاری در برج میلاد برگزار خواهد شد.

قاسم افشار خواننده پیشگام موسیقی پاپ کشورمان از انتشار قریب‌الوقوع تازه‌ترین آلبوم خود با نام «سکوت خیس» بعد از توافق با یک شرکت جدید پخش آثار موسیقایی خبر داد.

پیش‌فروش بلیت کنسرت «کیتارو» موزیسین بزرگ ژاپنی که روزهای 23 و 24 مهر در تالار وزارت کشور روی صحنه می‌رود، آغاز شد.


تعداد بازدید :  394