شماره ۶۸۳ | ۱۳۹۴ شنبه ۱۸ مهر
صفحه را ببند
مسابقات کودکان آهنین در شهرستان قدس برگزار می‌شود

سپیده حاصلی پناه - شهرقدس |  مدیرعامل سازمان
 فرهنگی ورزشی شهرداری قدس از برگزاری پنجمین دوره مسابقات کودکان آهنین در این شهرستان خبر داد. لطفی گفت: این مسابقات در 2 گروه دختران و پسران 6ساله به صورت مجزا برگزار مي شود.
وی هدف از این مسابقات را ایجاد شور و نشاط دانست و افزود:   از دیگر اهداف برگزاری چنین مسابقاتی می‌توان به فراهم‌کردن لحظاتی شاد برای کودکان و خانواده‌های آنان و تشویق کودکان و خانواده‌ها به ورزش کردن اشاره کرد.
این مسئول در تشریح آیتم‌های این رقابت‌ها گفت: در این مسابقه کودکان دختر و پسر با حمل اشیایی ازجمله چمدان، غلتاندن تایر خودرو، جابه‌جا کردن وزنه‌هایی به ارتفاع نیم متر، قرار دادن وزنه در سکو، حمل گونی و غلتک‌هایی به وزن 4 کیلوگرم با نظارت کامل مربیان ورزشی به رقابت می‌پردازند. مدیرعامل سازمان
 فرهنگی ورزشی شهرداری قدس خاطرنشان کرد: وزنه‌های به کار گرفته شده در این مسابقات از نظر نوع و اندازه توسط پزشکان ورزشی به تأیید رسیده تا مشکلی برای سلامتی کودکان شرکت‌کننده در رقابت ایجاد نکند.لطفی با اشاره به استقبال گسترده شهروندان در دوره‌های پیشین، از این مسابقات، افزود: چهارمین دوره مسابقات کودکان آهنین از جذابیت‌های ویژه‌ای برخوردار بود به‌حدی که شرکت‌کنندگان به‌طور جدی، چشمگیر و با قدرت به رقابت می‌پرداختند و والدین آنان نیز همراه کودکان خود به وجد و تکاپو افتاده بودند.مدیرعامل سازمان افزود: مسابقات کودکان آهنین برای پنجمین‌ سال متوالی به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس برگزار می‌شود و در پایان به تمامی شرکت‌کنندگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند جهت ثبت‌نام کودکان خود به مراکز فرهنگی ورزشی سازمان مراجعه کرده یا با شماره تلفن 46826501 تماس حاصل کنند.


تعداد بازدید :  351