شماره ۶۸۲ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۶ مهر
صفحه را ببند
فرمانده کل سپاه:
انقلاب اسلامی قابل تبدیل شدن به جمهوری اسلامی نیست

فرمانده کل سپاه با بیان این‌که دشمن بعد از فتنه 88، فتنه هسته‌ای راه انداخت، گفت: برخی امروز می‌گویند انقلاب اسلامی به جمهوری اسلامی تبدیل شده که این یکی از حرف‌های پوشش‌دار است.
به گزارش تسنیم، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در کنگره ملی سرداران و 2400 شهیداستان چهارمحال و بختیاری با بیان این مطلب افزود: انقلاب اسلامی قابل تبدیل شدن به جمهوری اسلامی نیست بلکه جمهوری اسلامی باید بسترساز اهداف انقلاب باشد. برخی می‌گویند انقلاب متوقف شده و باید برویم سمت توسعه غربی.
سرلشکر جعفری با توصیه به دوری از مناقشه بر سر متن برجام گفت: آمریکایی‌ها از ابتدای انقلاب به دنبال نفوذ در ایران بودند ولی تمام تلاش‌هایشان بی‌نتیجه مانده اما امروز نفوذ دشمن یکی از مهم‌ترین تهدیدات است.
وی در ادامه تصریح کرد: برخی دنبال این هستندکه بگویند دیگر انقلاب شده و نگران انقلاب نباشید، دنبال اهداف انقلاب نباشید، نظام مستقر شده و حالا بیاییم به مسائل خود بپردازیم، کاری به غزه و فلسطین و زورگویی‌های غربی‌ها در منطقه نداشته باشیم، درحالی‌که حیات ما در انقلاب اسلامی است.
وی از چهار فتنه بزرگ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران که توسط آمریکایی‎‌ها و همکارانشان در داخل طراحی شده بود، پرده برداشت و تأکید کرد: جنگ تحمیلی هشت ساله، دوم خرداد، فتنه هشت ماهه‌سال 88 و فتنه بزرگ هسته‌ای ازجمله اینها هستند.
جعفری تصریح کرد: مسیر تصویب برجام باید توسط مجلس شورای اسلامی و شورایعالی امنیت ملی پیش برود. وی ادامه داد: اگر توافق تصویب شود ما وارد فضای جدیدی می‌شویم که دشمنان در داخل و خارج به دنبال ایجاد فضایی برای به بیراهه کشاندن انقلاب هستند.


تعداد بازدید :  393