شماره ۶۸۲ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۶ مهر
صفحه را ببند
اخبار داوطلبی

برگزاری شانزدهمین جشنواره غذای خیریه رعد
شانزدهمین جشنواره غذای خیریه رعد با حضور و مشارکت جمعی از شهروندان نیکوکار در محل این مجتمع برگزار می‌شود. شانزدهمین جشنواره غذای خیریه رعد با حضور شهروندان نیکوکار و در جهت حمایت از توان‌یابان جسمی حرکتی، تا ۱۷مهرماه ۱۳۹۴ از ساعت ۵ بعدازظهر تا ۱۱ شب برگزار خواهد شد. در این جشنواره غذاهای سنتی شهرهای مختلف ازجمله غذاها و شیرینی‌های یزد، گیلان و خوزستان نیز عرضه خواهد شد. همچنین در این جشنواره گروه همیاری بانوان، انواع غذاهای خانگی ازجمله لانه‌گنجشک، ته‌چین، سمبوسه و کوفته‌تبریزی را به فروش می‌رسانند.
شایان ذکر است؛ مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در شهرک غرب، فاز 2، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان‌جنوبی، پلاک 74 واقع شده است. شهروندان تهرانی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88082266 تماس گرفته یا به وب‌سایت خیریه رعد به‌نشانی:
www.raad-charity.org مراجعه کنند.

آغاز پذیره‌نویسی بزرگترین صندوق سرمایه‌گذاری نیکوکاری ایران
دبیر شورای سیاست‌گذاری جایزه مصطفی(ص) از پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری نیکوکاری جایزه علمی فناوری پیامبراعظم(ص) به‌عنوان بزرگترین صندوق سرمایه‌گذاری نیکوکاری ایران خبر داد.
صفاری‌نیا با اعلام این خبر گفت: این صندوق که با نام «صندوق سرمایه‌گذاری و موقوفات جایزه مصطفی(ص)» فعالیت می‌کند با توجه به تأکید مقام‌معظم‌رهبری مبنی‌بر افزایش نقش و مشارکت بخش‌های غیردولتی در حوزه علم و فناوری و ارتقای سهم وقف و امور خیریه در این حوزه شروع به فعالیت کرده است. وی افزود: این صندوق با بهره‌گیری از منابع مالی عموم اشخاص حقیقی و حقوقی نیکوکار و جذب مشارکت واقفین و خیرین در راستای به‌خدمت‌گرفتن علم و فناوری درجهت رفاه، امنیت و سلامت بشریت تشکیل شده است.
رئیس پارک فناوری پردیس افزود: صندوق سرمایه‌گذاری و موقوفات جایزه مصطفی(ص) با هدف تأمین مالی جایزه جهانی مصطفی(ص) مصوب شورایعالی انقلاب فرهنگی به‌عنوان جایزه عالی فناوری جمهوری اسلامی ایران با محوریت شناسایی و معرفی برترین‌های علم و فناوری جهان اسلام و معرفی جایزه به‌عنوان یکی از نمادهای مهم شایستگی و برتری علمی در سطح جهان آغاز به‌کار کرده است.
صفاری‌نیا همچنین حمایت از توسعه علم‌وفناوری در جهان اسلام را هدف دیگر این صندوق عنوان کرد و گفت: این حمایت درقالب اعطای منابع مالی به پژوهشگران و محققان در راستای تأمین نیازهای فناوری کشورهای اسلامی و اعطای تسهیلات مالی به‌کارآفرینان برای تجاری‌سازی طرح‌های فناورانه و دانش‌بنیان صورت می‌گیرد.
دبیر شورای سیاست‌گذاری جایزه مصطفی(ص) زمان پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری و موقوفات جایزه مصطفی(ص) را از تاریخ 11 تا 22مهرماه امسال اعلام و تصریح کرد: علاقه‌مندان به توسعه علم‌وفناوری در جهان اسلام می‌توانند به یکی از 3 حالت اهدای «اصل سرمایه و تمام منافع حاصل از مشارکت»، «اهدای صرفا تمام منافع حاصل از مشارکت» و «اهدای بخشی از منافع حاصل از مشارکت» در این صندوق سهیم باشند.
وی تأکید کرد: صندوق سرمایه‌گذاری نیکوکاری جایزه علمی فناوری
پیامبر اعظم‌(ص) در نخستین روزهای فعالیت خود با پشتیبانی و حمایت بیش از 200 شخصیت برجسته علمی و مدیریتی کشور از اعضای فرهنگستان علوم، فرهنگستان علوم‌پزشکی، اعضای هیأت‌علمی دانشگا‌ه‌ تهران، دانشگاه صنعتی‌شریف و سایر دانشگاه‌های کشور، نخبگان حوزه فرهنگ و رسانه و شخصیت‌های برجسته حوزوی همراه شده است.
براساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند جهت پذیره‌نویسی اینترنتی یا دریافت اطلاعات بیشتر به سایت
www.mpfund.ir   مراجعه کنند یا با شماره‌تلفن 22276606-021 تماس بگیرند.


تعداد بازدید :  150