شماره ۳۶۶ | ۱۳۹۳ شنبه ۸ شهريور
صفحه را ببند
روی خط خبر

پیام تبریک فرمانده سپاه خطاب به مردم غزه و گروه‌های مقاومت:تا آخر کنارتان می‌مانیم
فرمانده کل سپاه طی پیامی خطاب به مردم غزه و گروه‌های مقاومت تأکید کرد: بدانید ما تا آخر، از ایمان و آرمان شما، از عزت و استقلال شما و تا آزادی کامل همه سرزمین‌تان و با حاکمیت شما بر همه فلسطین اشغالی کنارتان خواهیم بود. به گزارش تسنیم، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در پی پیروزی مقاومت فلسطین برابر ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ 51روزه، پیامی خطاب به مردم غزه و فرماندهان مقاومت صادر کرد. در بخشی از متن این پیام تأکید شده است: باید در این راه سخت و طولانی به سازماندهی نیروها استحکام بخشید، زیرساخت‌ها و توان دفاعی را هرچه بیشتر و به‌فرموده امام‌مان در کرانه باختری هم توسعه داد و بر حجم، برد و دقت موشک‌های خود بیفزاییم و با تکیه بر قدرت لایزال الهی و تقویت معنویت در همه ابعاد، همچنان بر هدف‌ها و آرمان‌های بلند خود پافشاری کنید تا همه جهانیان بیش از پیش به حقانیت قرآن و آیات نورانی آن ایمان آورده و با همه وجود باور کنند که اگر جامعه‌ای به این دستور الهی «وأعدّو لهم ما استطعتم من قوّه» عمل نمود و فشارهای دشمنان و سختی‌های مقاومت در راه خدا را تحمل کرد، آن‌وقت وعده الهی بدون تردید محقق خواهد شد: «إن تنصروا اللّه ینصرکم و...»

حدادعادل: ‌سال 92 بدترین ‌سال برای اصولگرایان بود
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در تحلیلی درباره وضع حال و گذشته جریان اصولگرایی گفت:  اوج اصولگرایی در پایان دولت خاتمی و قبل از آمدن دولت احمدی‌نژاد بود و بدترین حالت آن نیز در انتخابات‌ سال 92 بود که دلیل آن تفرقه بین جریان‌های اصولگرایی و رفتارهای دولت قبل بود. غلامعلی حدادعادل که در نشست تشکیلاتی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی سخن می‌گفت با بیان این مطلب افزود:  اصولگرایان باید وارد وحدت شوند و ما باید راهکاری برای ورود در صحنه انتخابات به صورت متحد پیدا کنیم. ما به نوعی وحدت نظیر آنچه در مجلس هفتم داشتیم باید دست یابیم و در کنار این همگرایی برای زنده‌ نگهداشتن گفتمان‌های اصولی انقلاب یعنی راهی که رهبری نشان می‌دهند پویا باشیم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران:هیچ وقت خواهان شکست دولت نبوده‌ایم
حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های روز گذشته نماز جمعه تهران گفت: هیچ وقت خواهان شکست دولت نبوده‌ایم چراکه شکست دولت، شکست ملت است و به زیان ملت تمام می‌شود. به گزارش ایلنا، خطیب موقت نماز جمعه تهران، بیان کرد: اگر دولت را گرفتار نوسان،‌ سوء‌رفتار و بداخلاقی‌ها ببینیم، خوشحال نمی‌شویم چراکه دوست داریم دولت و اعضای آن به گونه‌ای باشند که اگر امام زمان (عج) ظهور کند، بگوییم این وزرا و مسئولان آن‌قدر شایستگی دارند که می‌توانند در آن زمان در مسئولیت قرار بگیرند.
 وی خاطرنشان کرد: ما در گذشته دولتی داشتیم که توسعه اقتصادی غربی را مدنظر داشت و درنهایت دوام نیاورد و افکار عمومی با آن موافق نبود این موضوعات نشان می‌دهد که باید به افکار عمومی توجه شود. صدیقی گفت: دولت قبلی نیز قانون‌مدار نبود و در چارچوب قانون حرکت نمی‌کرد که آن هم دوام نیاورد.
خطیب موقت نماز جمعه تهران به فرمایشات رهبری درخصوص رعایت خط قرمزها و فاصله گرفتن از اهل فتنه اشاره کرد و افزود:  جا دارد در این‌جا به مسأله استیضاح وزیر علوم اشاره کرد که این مسأله دارای پیامی برای دولت است. مسأله دانشگاه مسأله مهمی است و باید در آن فرهنگ‌سازی علم رواج داشته باشد و وزیری بر پایه اخلاق و ولایت‌مداری در رأس آن قرار داشته باشد چرا که مردم نگرانند؛ نگران جوان‌های خود که دراین محیط‌ها قرار دارند.

رئیس‌کل دادگستری استان تهران:پرونده «م. ر» قطور و سنگین است
غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به این سوال که چرا به‌رغم اعلام قبلی مبنی بر صدور رأی در هفته اول شهریورماه هنوز رای این پرونده صادر نشده اظهار داشت: تاریخ اعلامی تقریبا برآورد هیأت قضایی شعبه از وضع پرونده بود، رأی به‌زودی صادر می‌شود. به گزارش ایرنا، رئیس‌کل دادگستری استان تهران که با ایرنا گفت‌وگو می‌کرد، اضافه کرد: پرونده «م. ر»، جزیی از پرونده قطور آن مجموعه (اختلاس از بیمه ایران ) بود که بخشی قبلا و بخشی در زمان حاضر رسیدگی شده، قسمتی نیز ممکن است در ادامه به پرونده ملحق شود. اسماعیلی توضیح داد: این‌طور نیست که بگوییم پرونده
«م. ر» یک بخش کاملا مجزا و جمع و جور شده است، این‌که می‌گوییم پرونده‌ای قطور و حجیم داریم به دلیل آن است که در مجموع یک پرونده قضایی به حساب می‌آید.
رئیس دادگستری کل استان تهران ادامه داد: یک بخشی از پرونده هنوز در دادسرا مفتوح است.
اسماعیلی در پاسخ به این سوال که نام «م.ر» در پرونده تأمین‌اجتماعی نیز وجود دارد و آیا به آن رسیدگی شده یا خیر؟ گفت: آن بحث علی‌الحده است و اکنون از ریز متهمان آن پرونده اطلاع دقیق ندارم.


تعداد بازدید :  261