شماره ۳۶۴ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۵ شهريور
صفحه را ببند
خبر

خبرنگاران پالم را پیگیری کنند دادگاهی می‌شوند
پس از هشدار وزیر بهداشت نسبت به استفاده از روغن پالم در محصولات لبنی و واکنش جامعه نسبت به این موضوع، حالا سخنگوی سازمان غذا و دارو هشدار داده خبرنگاران اخبار مربوط به روغن پالم را پیگیری نکنند، وگرنه مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند. به گزارش آنا، محمد‌ هاشمی سخنگوی سازمان غذا و دارو با اعلام این‌که اخبار مربوط به روغن پالم را پیگیری نکنید گفته‌های رئیس سازمان غذا و دارو مبنی بر پیگیری قضایی خبرنگاران را تأیید کرد.  او تأکید کرد: سازمان غذا و دارو نسبت به این موضوع حساسیت داشته و در صورت انتشار اخباری در مورد روغن پالم خبرنگاران را مورد پیگرد قضایی قرار می‌دهد، زیرا با این اقدام احتمال برهم خوردن افکار و اذهان عمومی نسبت به مصرف مواد لبنی تقویت می‌شود.  

حماس از آتش‌بس بلندمدت با تل‌آویو خبر داد
مقامات ارشد حماس از رسیدن به توافق آتش بس با رژیم صهیونیستی خبر دادند که در آن بهای مقاومت و پایداری مردم غزه داده شده است. به گزارش مهر، «موسی ابومرزوق» معاون دفتر سیاسی حماس در اظهاراتی از رسیدن به توافق آتش بس بلندمدت با رژیم صهیونیستی
 خبر داد.  وی تأکید کرد:  این گفت‌وگوها به جایی رسید که در آن پایداری و مقاومت مردم غزه محترم شمرده شده است. از سوی دیگر، «اسماعیل هنیه» نیز در اظهاراتی دقایقی قبل از اعلام رسیدن به توافق آتش بس با صهیونیست‌ها اعلام کرد:  ما در آستانه توافقی سیاسی هستیم که پایداری مردم و رشادت‌های مقاومت را محترم شمرده است. خبرگزاری فرانسه نیز اعلام کرد:  توافق آتش‌بس بلندمدت در غزه امشب توسط «محمود عباس» اعلام می‌شود.  «زیاد النخاله» از مسئولان ارشد جنبش جهاد اسلامی نیز از اعلام توافق آتش بس بلندمدت با رژیم صهیونیستی طی چند ساعت آتی خبر داد. 


تعداد بازدید :  134