شماره ۳۶۴ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۵ شهريور
صفحه را ببند
در پاسخ انصار حزب‌الله به روزنامه شهروند مطرح شد
به دنبال تقابل با وزارت كشور نيستيم

مديرمسئول روزنامه شهروند امروز
سلام عليكم؛
احتراما در پاسخ به درج مطلبي درباره گروه‌هاي سيار امر به معروف انصار حزب‌الله كه در آن اشاراتي ناروا به انصار حزب‌الله و فعاليت‌هاي آن شده بود و در آن سعي شده بود با درج نقل‌قول‌هايي از برخي عوامل وزارت كشور القاي نوعي تقابل نمايد. در حالي‌ كه في‌الواقع انصار حزب‌الله با وزارت كشور در تعامل بوده و هيچ مشكلي وجود ندارد و از آن‌جا كه تحليل اخير آن روزنامه مورخ (2/6/93) تبادركننده تقابل با وزارت كشور مي‌باشد. جهت اطلاع خوانندگان آن روزنامه عين پاسخ روابط‌عمومي انصار به يكي از روزنامه‌ها كه در عين‌ حال پاسخگوي شبهات تحليل‌نويس آن روزنامه نيز مي‌باشد را جهت درج در همان صفحه ارسال مي‌گردد. از آن‌جا كه انصار در اين جوابيه پاسخ نهايي به مقام ارشد وزارت كشور را داده است عليهذا نيازي به پاسخ مكرر به ساير رده‌هاي آن وزارت محترم نمي‌باشد.
سخنان وزير محترم كشور پيرامون امر به معروف انصار، در مجموع از صبغه و سياق مثبتي برخوردار است و پاسخ انصار نيز مجددا و موكدا همان تعامل با وزارت كشور است كه قبلا در برخي رسانه‌ها اعلام شد. اصولا در كشوري كه رأس آن «فقيه‌ولي» است و قوانين آن از مجراي تدقيق و تأييد اسلام‌شناسان عادل مي‌‌گذرد، فقط معدودي ضدانقلاب  يا اصحاب فتنه در جرگه مخالفان قانون و نظم و انضباط اجتماعي خواهند بود ولاغير.
عليهذا انصار حزب‌الله مجددا جهت تمكين به قوانين مرتبط با اجراي فريضه امر به معروف و نهي از منكر، اعلام آمادگي مي‌نمايد، چنانچه پيش از اين در گفت‌وگو با مسئولان پليس امنيت نيروي انتظامي نيز مراتب هماهنگي انصار، صراحتا به استحضار رسيده است.
روابط‌عمومي انصار حزب‌الله
حسين روشني


تعداد بازدید :  123