شماره ۶۵۲ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۱ شهريور
صفحه را ببند
صرفا‌جهت‌اطلاع!

 اظهارنظر جالب یک گوامی درباره ایران| ریچارد لای، رئیس فدراسیون فوتبال گوام در مصاحبه‌ای اظهارات جالبی را درباره شکست 19 بر صفر 15‌سال قبل مقابل ایران انجام داده است.
او گفته: «ما تحقیر شدیم، مسخره شدیم و مردمی که روی سکوها بازی را نظاره می‌کردند با هر گلی که وارد دروازه‌مان می‌شد، به تیم‌مان خندیدند.
هر یک گلی که وارد دروازه ما می‎شد، انگار چاقو به قلبم فرو می‎کردند.» رئیس فدراسیون گوام ابراز امیدواری کرده در ورزشگاه آزادی آن شکست را جبران کنند.
تعویق دیدار حذفی پرسپولیس| باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ برتر اعلام کرد با توجه به در اختیار نداشتن بازیکنان خود، در 19 شهریورماه امکان حضور در رقابت جام‌ حذفی مقابل پیکان را ندارد.
براساس اعلام مسئولان سازمان لیگ با توجه به حضور 3 بازیکن پرسپولیس در تیم‌ملی این دیدار دو  روز به تأخیر افتاد.
محرومیت هواداران فولاد| پس از اتفاقاتی که در جریان دیدار فولاد و پرسپولیس از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال رخ داد و پرتاب سنگ هواداران فولاد منجر به مصدومیت نماینده فدراسیون شد، کمیته انضباطی سرخپوشان اهوازی را به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقه خانگی و پرداخت 100‌میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. همچنین تیم‌های پرسپولیس، ذوب‌آهن، ملوان و سیاه‌جامگان جریمه نقدی شدند.
مخالفت کفاشیان با درخواست شمسایی| نشست مشترک علی کفاشیان و رضا افتخاری با وحید شمسایی روز گذشته برگزار شد و رئیس فدراسیون با سرمربیگری همزمان شمسایی در تیم‌ملی و تأسیسات دریایی مخالفت کرد. شمسایی بعد از این نشست عنوان کرد: «به کفاشیان گفتم به خاطر تعهدی که به تیم تأسیسات دریایی دارم، نمی‌توانم این باشگاه را رها کنم.
 من 4 ماه دیگر با این باشگاه قرارداد دارم، حدود 60 تا 70‌درصد قراردادم را هم گرفته‌ام و بابت این نمی‌توانم ناگهانی آنجا را ترک کنم. در این شرایط فکر می‌کنم هیچ‌کس بهتر از حسین شمس نمی‌تواند تیم فوتسال را هدایت کند.»


تعداد بازدید :  106