شماره ۳۶۴ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۵ شهريور
صفحه را ببند
قرارداد سرمربی تیم‌ملی باز هم امضا نشد
کی روش، همچنان تهرانگردی می‌کند!

گروه ورزش| ماجرای امضای قرارداد جدید میان فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش از اواخر هفته گذشته یکی از سوژه‌های اصلی رسانه‌ها بوده و هر روز شاهد اتفاقات جدیدی هستیم که امیدها را برای ماندگاری کی روش روی نیمکت تیم‌ملی کمتر می‌کند. علی کفاشیان که به نوعی از سوی وزیر ورزش تهدید شده بود، در برنامه نود بدون توجه به حاشیه‌های به‌وجود‌آمده از احتمال 99‌درصدی تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی خبر داد و بلایای طبیعی را مانع امضای قرارداد با او دانست.  
صحبت‌های کفاشیان بار دیگر امید هواداران کی‌روش را برای تمدید قرارداد این مربی که به نظر با مخالفت وزیر ورزش مواجه شده، بیشتر کرد و همگان روز گذشته منتظر بودند تا اتفاق جدیدی دراین‌باره رخ دهد اما حتی خبرنگارانی که ساعت‌ها در مقابل درِ فدراسیون منتظر سرمربی پرتغالی شدند، دست خالی آن‌جا را ترک کردند و بار دیگر همه چیز به یک روز بعد موکول شد. طبق شنیده‌ها یکی از نزدیکان کی‌روش نیز چند باری به فدراسیون فوتبال رفت تا این‌که خبر جدیدی از مسئولان دریافت کند اما به نظر می‌رسد حضور او نیز گرهی را باز نکرده است.
مسئولان فدراسیون فوتبال درحالی‌که خبری از کی‌روش در دست نیست از امضای این قرارداد در روزهای آینده خبر می‌دهند اما سرمربی تیم‌ملی ایران در جام‌جهانی فعلا مجبور است به جای کار در رابطه با تیم‌ملی به تهرانگردی خود ادامه دهد تا تکلیفش روشن شود.
عباس ترابیان، رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون که در جریان مذاکرات با کی‌روش قرار دارد، دراین‌باره به «شهروند» می‌گوید:  «من تا عصر روز گذشته در فدراسیون بودم و هیچ خبری از کی‌روش نبود. تا آنجایی که من در جریان هستم هنوز قراری میان فدراسیون و کی‌روش برای امروز و ادامه مذاکرات تنظیم نشده، بلکه کفاشیان خودش در تماس با سرمربی پرتغالی قراری را بگذارد. کی‌روش پیشنهاداتی دارد که فدراسیون زیر بار آن نمی‌رود و برعکس فدراسیون هم پیشنهاداتی دارد که کی‌روش زیر بار آن نرفته است.  بالاخره باید یکی از آنها به توافق رسیده و این ماجرا را تمام کنند.» این بلاتکلیفی که امروز به یک هفته می‌رسد مردم و جامعه فوتبال را سردرگم کرده و هیچ‌کدام از مسئولان فدراسیون فوتبال به صورت شفاف درخصوص مواضع فدراسیون در قبال کی‌روش صحبت نمی‌کنند. راهی نمانده به جز این‌که نشست و منتظر ماند تا این‌که متوجه شویم چه زمانی شوی کفاشیان و دوستانش به اتمام می‌رسد.


تعداد بازدید :  158