شماره ۳۶۴ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۵ شهريور
صفحه را ببند
ذره‌بين

محاکمه ناظم تهرانی به اتهام آزار 3 دانش‌آموز
ناظم یکی از مدارس ناحیه 21 صبح چهارشنبه به اتهام آزار و اذیت 3 دانش‌آموز پسر در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.
چندی قبل مردی با مراجعه به پلیس آگاهی با طرح شکایتی گفت: چند روزی است رفتارهای پسر 11ساله‌ام تغییر کرده است. برای اطلاع از تغییر رفتارش چند بار با وی صحبت کردم تا این‌که گفت از سوی ناظم مدرسه مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.
پس از این شکایت تیمی از ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و در جریان بررسی‌های خود متوجه شدند ناظم 32ساله علاوه بر این کودک چند دانش‌آموز دیگر را نیز مورد آزار و اذیت قرار داده است.
متهم پس از انتقال به شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران در بازجویی‌ها منکر هرگونه اتهامی شد اما با توجه به این‌که دلایلی  علیه وی وجود داشت قاضی محمدی‌کشکولی رئیس دادگاه وی را با قرار بازداشت روانه زندان کرد.
متهم، ناظم مدرسه‌ای در شهرک دانشگاه در غرب تهران است که اقدامات مجرمانه وی باعث شد والدین دانش‌آموزان با تجمع در مقابل وزارت آموزش و پرورش خواستار برخورد با وی شوند.
با توجه به حساسیت موضوع و جو ایجادشده در جامعه، وزیر آموزش و پرورش نیز طی نامه‌ای به دادگاه خواستار رسیدگی به این پرونده و برخورد با تخلفات شد. درحالی‌که نخستین جلسه دادگاه با حضور یک شاکی برگزار شده بود دو کودک دیگر نیز با مراجعه به شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران علیه این ناظم به اتهام آزار و اذیت شکایت کردند. بررسی شکایات نشان داد قربانیان بین 8 تا 11‌سال سن داشتند.
درحال حاضر رئیس دادگاه خواستار بررسی برخی استعلامات در پرونده شده تا دومین جلسه رسیدگی به اتهامات ناظم جوان برگزار شود.
با تکمیل تحقیقات صبح چهارشنبه دومین جلسه رسیدگی به این پرونده با حضور سه تن از شکات و متهم برگزار می‌ شود.

دزدی‌های 11 مرد از زلزله‌زدگان ایلام
11  اراذل و اوباش‌ که چادر و موادغذایی مردم  زلزله‌زده ایلام را به سرقت می‌بردند دستگیر شدند.  این مردان سارق در جریان توزیع چادر و موادغذایی دستگیر و با تشکیل پرونده و رأی مراجع قانونی راهی زندان شدند.  
فرمانده انتظامی آبدانان گفت: کار شناسایی و دستگیری بقیه افرادی که در جریان توزیع و سرقت چادرهای کمپی شرکت داشته‌اند، درحال انجام است و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.  مهری از مردم مناطق زلزله‌زده خواست در شناسایی و دستگیری این متخلفان با مأموران انتظامی همکاری لازم داشته باشند.  

كلاهبردار ميلياردي «لارستان» به دام افتاد
مردي كه با جعل امضای كارفرماي خود، 5‌میلیاردريال كلاهبرداري كرده بود، در شهرستان لارستان استان فارس دستگير شد. وقتی مديرعامل يك شركت با مراجعه به مأموران پليس آگاهي شهرستان مدعي شد كه متصدي حسابداري با جعل امضای وي اقدام به كلاهبرداري و برداشت از حساب شركت كرده است، بلافاصله كارهاي اطلاعاتي و پليسي مأموران آغاز و با هماهنگي مقام قضایي متهم دستگير و به پليس آگاهي شهرستان انتقال داده شد. متهم در تحقيقات اقرار كرد كه با جعل امضای مديرعامل شركت، تعداد 20 فقره چك به ارزش 4ميليارد و 866ميليون و 500‌هزار ريال صادر و توسط يك نفر نقد و به حساب سه شخص ديگر واريز كرده است. با تلاش ماموران 4 همدست متهم در يك عمليات غافلگيرانه دستگير شدند. با تكميل پرونده و مسدود كردن كليه حساب‌هاي بانكي متهمان، پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مقام قضایي شد.

 


تعداد بازدید :  149