شماره ۳۶۴ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۵ شهريور
صفحه را ببند
گزارش

شهردار بندرعباس: از فرصت‌ها در زمینه تجارت الکترونیک بهره خواهیم برد
همایش بین‌المللی تجارت الکترونیک با همکاری و مشارکت شهرداری بندرعباس، استانداری هرمزگان و شرکت آذرک هولدینگ برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری بندرعباس، در این همایش شش نفر از متخصصان بازاریابی اینترنتی از کشورهای بلژیک، هلند، اسپانیا، آلمان، ایسلند و ایران حضور داشتند.
 کریستین ‌هاجسون عضو هیأت مشاوره بین‌المللی شرکت  bing و کسپر زیمنسکی به‌عنوان استراتژیست کیفیت جست‌وجو در گوگل وبس ون دن بلد  bas van den beld  استاد مدرسه تجارت و متخصص بازاریابی و برندسازی اینترنتی به همراه خوزه ال ترو چادو jose l. truchado موسس و مدیرعامل آژانس‌های آنلاین مسافرتی در اسپانیا به همراه الاین هیروکس alain heureux رئیس انجمن تجاری بازاریابی تعاملی و دیجیتالی اروپا و حمید سپیدنام متخصص بین‌المللی تبلیغات گوگل سخنرانان این همایش بودند.
هدف از برگزاری این همایش انتقال دانش و تقویت بازاریابی اینترنتی در شرکت‌ها برای افزایش خرید و فروش و توسعه گردشگری در شهرها، شناسایی فرصت‌ها و جاذبه‌های گردشگری کشور و قرار دادن اطلاعات این جاذبه‌های گردشگری برای کشورهای دیگر بود.
شهردار بندرعباس از این‌که میزبانی این همایش برعهده شهرداری بود ابراز خرسندی نمود و گفت:  بندرعباس در کنار ویژگی‌های طبیعی قابل تحسینی که دارد، دارای ویژگی‌های مختلف تجاری و صنعتی نیز است.  
عباس امینی‌زاده تصریح کرد: وضع سوق‌الجیشی در تنگه هرمز ومبحث تجارت در بندرعباس از دیرباز و در طول تاریخ با اهمیت تلقی می‌شود.
وی اظهار داشت: وجود صنایع دستی و شرکت‌های متعددی ازجمله صنایع کشتی‌سازی، فولاد و آلومینیوم، بندرعباس را به یک قطب صنعتی تبدیل کرده است.
شهردار بندرعباس افزود:  درتلاش هستیم تا بتوانیم از فرصت‌های جدید در زمینه تجارت الکترونیک جهت پیشرفت و توسعه شهر بندرعباس نهایت بهره را ببریم.   
در این همایش هدایای نفیسی از سوی شهردار بندرعباس به مدعوین اهداء شد.

همدردی شاعران صفادشت با مردم غزه در محفل شعر «غزه در خون»
اعضای انجمن شعر فرهنگسرای بعثت با حضور در محفل شعر «غزه در خون» با مردم غزه ابراز هم دردی کردند.  در این برنامه 12 شاعر سروده‌های خود را در حمایت از ایشان اجرا کردند.  
خیرمقدم گویی غلام حسین خدایار، از اساتید انجمن شعر فرهنگسرا و عضو شورای شهر، پخش نماهنگ تصنیف «دلتنگ بهار» با صدای غلام رضا باجلان و تقدیر از شاعرانی که در این برنامه به شعرخوانی پرداختند، از دیگر بخش‌های این برنامه بود.  اجرای برنامه را احمد فرجی از پیشکسوتان شعر و ادب شهرستان‌های شهریار و ملارد برعهده داشت.
هم چنین از علیرضا احمدی دانش‌آموز برجسته عضو آزمون کانون فرهنگی آموزش فرهنگسرای بعثت که موفق به قبولی در آزمون استعداد درخشان مدارس شده بود، با تقدیم هدیه و لوح سپاس قدردانی شد.
 شهردار، اعضای شورای شهر و فرمانده حوزه بسیج حضرت مهدی(عج) از مسئولان میهمان در این برنامه بودند.

 


تعداد بازدید :  161