شماره ۳۶۳ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۴ شهريور
صفحه را ببند
سجاد شهباززاده، مهاجم استقلال در گفت‌وگو با «شهروند»:
آقای گلی بدون قهرمانی استقلال فایده‌ای ندارد

گروه ورزش| سجاد شهباززاده در 5هفته ابتدایی لیگ برتر توانسته حضورش در ترکیب ثابت استقلال را تثبیت کند.  این مهاجم که امسال از سایپا به جمع شاگردان امیر قلعه‌نوعی اضافه شده در بازی با پیکان  توانست گل سوم استقلال را به‌ثمر برساند و ثابت کند حضورش در جمع نفرات اصلی استقلال بی‌دلیل نیست.او معتقد است از حالا نباید درباره قهرمانی استقلال صحبت کرد زیرا زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.  گفت‌وگوی «شهروند» با سجاد شهباززاده را در ادامه می‌خوانید.  
*از بازی با پیکان شروع کنیم. فکر می‌کردید 3گل به حریف بزنید؟
فوتبال به همین غیر قابل پیش‌بینی بودنش زنده است.   ما در این دیدار عملکرد خوبی داشتیم و کاملا بر بازی سوار بودیم. واقعا حقمان بود که به برتری برسیم و خوشحالم که توانستیم 3 گل بزنیم، البته اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری نیز به‌ثمر برسانیم.  
*حضور رحمتی درون دروازه پیکان انگیزه‌تان را بالا نبرده بود؟
به هر حال رحمتی از بهترین دروازه‌بانان ایران است که گل زدن به او کار آسانی نیست. من فکر می‌کنم تیم ما  برتر بود و توانستیم به موفقیت برسیم.   
*درباره گلی که زدی صحبت کن.  
خوشحالم که برای تیمم گلزنی کردم اما واقعیت این است که برای من گلزنی اهمیت ندارد. من فقط به موفقیت و پیروزی استقلال فکر می‌کنم.   
*اما در ابتدای فصل گفته بودی هدفت در این فصل آقای گلی است!
من این حرف را زده بودم، کدام مهاجمی دوست ندارد آقای گل شود؟ من هم از این قاعده مستثنا نیستم اما در وهله اول برایم موفقیت تیم اهمیت دارد.  من هم در کنار کار تیمی تلاشم را می‌کنم تا بتوانم به این مهم برسم. اگر من آقای گل شوم و استقلال نتواند نتایج خوبی بگیرد که اهمیتی ندارد.  دوست دارم استقلال قهرمان شود و من هم عنوان آقای گلی را به‌دست بیاورم.  
*به نظر می‌رسد عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده‌اید، درست است؟
واقعا تیم خوبی داریم که می‌توانیم قهرمان شویم اما به نظرم درست نیست از حالا درباره قهرمانی استقلال صحبت کنیم.   هنوز 25 بازی دیگر باقی مانده و بهتر است بازی به بازی پیش برویم.  
*حرف پایانی؟
می‌خواهم از هواداران استقلال تشکر کنم که در این دیدار هم همراهی‌مان کردند. واقعا برایمان سنگ‌تمام گذاشتند و امیدوارم در بازی بعدی با گسترش‌فولاد هم شاهد حضور آنها در ورزشگاه باشیم.  با حضور پرشور هواداران می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم. 


تعداد بازدید :  74