شماره ۶۴۳ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱ شهريور
صفحه را ببند
نخستین جشنواره استانی بهزیستی و رسانه برگزار می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان کردستان گفت: به منظور ارج نهادن به‌تلاش‌های خبرنگاران همزمان با 12 آذر روز جهانی معلولان، جشنواره بهزیستی و رسانه برگزار می‌شود.
سیدصباح قریشی افزود: این جشنواره با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان با اداره‌کل بهزیستی استان برگزار می‌شود. وی خاطرنشان کرد: از اصحاب مطبوعات و روزنامه‌نگاران کردستانی علاقه‌مند به شرکت در جشنواره دعوت می‌شود با تکمیل فرم شرکت در این رویداد رسانه‌ای ما را همچون پیش همراه
و یاری‌گر باشند.
مدیرکل بهزیستی استان کردستان تصریح کرد: ترویج فرهنگ نیکوکاری و نوعدوستی، تبیین جایگاه و نقش روزنامه‌نگاران و خبرنگاران استان در سطح ملی و محلی، انعکاس خدمات و فعالیت‌های معاونت‌ها و ادارات شهرستان بهزیستی، ارج نهادن و تجلیل از تلاشگران و فرهیختگان عرصه مطبوعات استان و بررسی وضع و دغدغه‌های جامعه چندین‌هزار نفری معلولان استان ازجمله اهداف این جشنواره است.
قریشی افزود: آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شوند که در فاصله زمانی 30 آبان‌ماه‌ سال 93 تا 30 آبان 94 در یکی از نشریات یا خبرگزاری‌های دارای مجوز انتشار و فعالیت، به چاپ رسیده باشند.
وی خاطرنشان کرد: هر متقاضی می‌تواند حداکثر در دو بخش جشنواره شرکت کرده و در هر بخش فقط یک اثر ارایه کند. قریشی اظهار کرد: اصحاب رسانه استان در 6 رشته و گرایش تیتر، گفت‌وگو و مصاحبه، گزارش، سرمقاله، مقاله و یادداشت، عکس و گزارش تصویری و گزارش تلویزیونی آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره واقع در روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان
 ارسال کنند.
مدیرکل بهزیستی استان کردستان خاطرنشان کرد: همزمان با 12آذر روز جهانی معلولان از 3 اثر برگزیده هر بخش تجلیل به‌عمل خواهد آمد.


تعداد بازدید :  150