شماره ۳۶۳ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۴ شهريور
صفحه را ببند
عدد خبر

70 دست کاهش روزانه تولید پیراهن در ایران

جواد درودیان، رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان با اشاره به کسادی بازار اظهار داشت: کار ما تولیدی است و به جز پیراهن دوختن شغل دیگری نمی‌توانیم انجام دهیم. هرچند بازار کساد است و رونقی در آن دیده نمی‌شود اما نمی‌توانیم مغازه‌های خود را ببندیم. هم‌اکنون تولید پیراهن از روزی صد دست به 30 دست رسیده و فروش ما کاهش پیدا کرده و در بازار متقاضی نیست.

7 میلیارد  دلار  صادرات پارس‌جنوبی در 5 ماه گذشته

خداداد رحیمی مدیرکل گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار کرد: افزایش چشمگیر صادرات مواد نفتی و غیرنفتی با وجود اعمال تحریم‌ها در 5ماهه نخست‌ سال 1393 اتفاق افتاده است و بالغ بر ۷‌میلیارددلار کالای نفتی و غیرنفتی ازجمله محصولات پتروشیمی و میعانات گازی از منطقه ویژه انرژی پارس به بازارهای هدف صادر شده است.

5 ‌میلیو ن  کارت بنزین موتورسیکلت مسدود شد

محسن روحانی، مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در تشریح جزییات ساماندهی سهمیه‌های بنزین و گازويیل، گفت: ساماندهی کارت‌های بنزین موتورسیکلت‌های فاقد پلاک ملی در بازه زمانی فشرده‌ای انجام شد و از دی‌ماه ‌سال گذشته کارت بنزین 5‌میلیون موتورسیکلت مسدود شده است.

68 درصد افزایش پروازهای عبوری از آسمان کشور

ابراهیم شوشتری، معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ گفت: در ماه گذشته، میزان پروازهای عبوری از فراز کشور ایران افزایش چشمگیری داشته به‌طوری که به این پروازها نسبت به مدت مشابه ‌سال گذشته 8‌هزار و 831 پرواز افزوده شده است و پروازهای عبوری از فراز آسمان کشور 68‌درصد رشد داشته است.

 

 

 

 


تعداد بازدید :  88