شماره ۳۶۳ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۴ شهريور
صفحه را ببند
آژیر

سقوط دکل 30متری در فاطمی
 دکل 30متری  در خیابان فاطمی سقوط کرد و آتش‌نشانان را با عملیات سختی مواجه کرد.  
ساعت 17:58 عصر یکشنبه حادثه سقوط یک دکل در خیابان فاطمی، خیابان جویبار به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.  
بلافاصله 2 ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.   بررسی‌ها نشان داد که یک دکل 30متری از پشت‌بام یک ساختمان 4طبقه اداری - تجاری، به دلیل نامشخصی به پایین سقوط کرده است.  
دکل روی 2 خودرو پارک‌شده در حاشیه خیابان سقوط کرده بود که به علت خلوتی خیابان کسی دچار آسیب‌دیدگی نشد.  
بخشی از دکل همچنان معلق بین زمین و آسمان بود که احتمال سقوط مجدد آن وجود داشت و آتش‌نشانان با انجام عملیات ایمن‌سازی از محل رفع خطر کردند و عملیات در ساعت 19:45 به پایان رسید.  

در عملیات 35ساعته پلیس متهم فراری دستگیر شد
دستگیری عامل شهادت مامور نیروی انتظامی
عامل شهادت مامور نیروی انتظامی شهرستان کنارک در کمتر از 35 ساعت دستگیر شد.  
سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسین رحیمی» گفت:  ساعت 3:30  31 مردادماه، ماموران پلیس آگاهی شهرستان کنارک باخبر شدند شروری مسلح با به شهادت رساندن یکی از ماموران انتظامی ایست و بازرسی سه راهی کهیر و مجروح کردن یک سرباز وظیفه، از محل متواری شده است.  
بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند و تحقیقات وسیعی را جهت شناسایی قاتل فراری آغاز و در همان تحقیقات اولیه با بررسی صحنه جرم و آثار به‌جامانده از متهم، هویت او را شناسایی کردند.  
در ادامه تحقیقات پلیس آگاهی و با هماهنگی مقام قضایی، چندین اکیپ از پلیس‌های تخصصی تشکیل و با بکارگیری منابع اطلاعاتی و ردزنی‌های پی‌درپی، محل‌هایی که احتمال می‌رفت قاتل به آن‌جا پناه برده و مخفی شده باشد، بررسی شد.  
اقدامات فنی تخصصی پلیس ادامه داشت تا این‌که خانه پدر زن متهم شناسایی و در بازرسی از محل، سلاح و مهمات صحنه درگیری کشف شد، ولی اثری از قاتل نبود.  اهالی آن خانه ادعا داشتند که او ساعت 6 همان روز به خانه آمده بود.  وقتی خانه را ترک کرد دیگر هیچ اطلاعی از او ندارند.  پس از 35 ساعت تعقیب و مراقبت و تلاش‌های تخصصی و شبانه‌روزی ماموران انتظامی شهرستان کنارک و یگان تکاوری عمار، مخفیگاه متهم را در جنگل‌ها و تپه‌های روستای «بلال‌آباد» حدود 50کیلومتری شهرستان کنارک شناسایی کردند. پس از ساعت‌ها پیاده‌روی منطقه به‌طور کامل پاکسازی و شرور فراری که داخل یک کپر مخفی شده بود، در اقدامی غافلگیرانه محاصره و دستگیر شد. او در همان بازجویی‌ها و تحقیقات اولیه پلیس به جرم خود اعتراف کرد.

دستگیری عاملان فروش گاز اشک‌آور و شوکر
2 دوست که با همکاری یکدیگر اقدام به فروش گاز اشک‌آور و شوکر در محدوده بازار تهران می‌کردند، دستگیر شدند. وقتی فعالیت 2 مرد به نام‌های «اسفندیار» و «رحمت» در زمینه فروش گاز اشک‌آور و شوکر در بازار تهران به پلیس گزارش داده شد، دستگیری این مردان در دستور کار قرار گرفت. بررسی‌ها نشان می‌داد این مردان فرم توزیع می‌کردند و در ازای دریافت پول، شوکر و گاز اشک‌آور به مشتریان خود تحویل می‌دادند. وقتی دستور بازداشت متهمان از سوی بازپرس دادسرای ناحیه 33 صادر شد، ماموران موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه «اسفندیار» را در خیابان اسکندری تقاطع آزادی دستگیر کنند. تیم تحقیق در بررسی از خانه این متهم 41 دستگاه شوکر و تعداد 60 عدد افشانه اشک‌آور کشف کردند. «رحمت» هم در میدان آزادی دستگیر شد و در بازرسی از خانه وی در خیابان خیام تعداد 13دستگاه شوکر پیدا شد. متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مقر پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شدند.


تعداد بازدید :  105