شماره ۶۳۹ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۷ مرداد
صفحه را ببند
خبرهای چند خطی

   پزشکان پیشکسوت تجلیل می‌شوند:  معاون رفاهی سازمان نظام پزشکی کشور، از تجلیل پزشکان پیشکسوت طی مراسمی با حضور احتمالی رئیس‌جمهوری خبر داد. این مراسم قرار است به‌مدت سه شب در برج میلاد برگزار شود و مراسم تجلیل از پیشکسوتان جامعه پزشکی نیز شب 31 شهریور ماه مصادف با روز پزشک برگزار می‌شود.

   جشنواره طهران قدیم در باغ موزه قصر:  شهروندان تهرانی، 45 شب فرصت دارند برای دیدن طهران قدیم و قدم زدن در فضای آن دوره، به باغ موزه قصر بروند. این جشنواره در 45 شب از ساعت 17 تا 24 به صورت یک جشنواره تابستانی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. پوشاک تهران قدیم، خوراک آن دوره، تفریحات و بازی‌های قدیم، بازی‌های بومی و محلی، نمایش‌های آیینی و خیمه برای فضاسازی آن دوره از برنامه‌های این جشنواره است.

   دستگیری 4 شکارچی متخلف در آبدانان:  مسئول اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان آبدانان از دستگیری 4شکارچی متخلف خبر داد. از این شکارچیان غیرمجاز لاشه 15 قطعه کبک و تیهو، دو قبضه سلاح شکاری ساچمه‌زنی، یک رشته قطار فشنگ‌گیر و 12 عدد فشنگ کشف و ضبط شد.

   مازندران رتبه یک در جرایم اینترنتی:  رئیس پلیس فتای استان مازندران گفت: این استان در رتبه‌بندی جرایم اینترنتی در رتبه‌های برتر در میان استان‌های کشور قرار دارد. براساس رتبه‌بندی جرایم در فضای مجازی، این استان در بحث برداشت‌های غیرمجاز از حساب‌های مردم رتبه اول را دارد.

   انتخاب نام «محدوده کاهش» به جای LEZ:  مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوا گفت: براساس بررسی‌های انجام شده طرح منطقه کم انتشار آلودگی هوا با عنوان «محدوده کاهش» جایگزین محدوده زوج و فرد فعلی در تهران می‌شود. در این محدوده خودروهای فرسوده و آلاینده و خودروهای فاقد برگه معاینه فنی اجازه تردد نخواهند داشت.


تعداد بازدید :  402