شماره ۶۳۹ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۷ مرداد
صفحه را ببند
صرفا‌جهت‌اطلاع!

   واکنش قلعه‌نوعی به پیشنهاد فولاد|  نتایج نامطلوب فولاد خوزستان سبب شده تا شایعه سرمربیگری امیر قلعه‌نوعی در این تیم ایجاد شود. البته سرمربی سابق استقلال به این مسأله واکنش نشان داد:  «اصلا چنین چیزی نیست و صحت ندارد. اسکوچیچ در فولاد است و کارش را بلد است.» قلعه‌نوعی در روزهای خانه‌نشینی چند جمله کمتر شنیده ‌شده از وی هم بر زبان آورد:  «وظیفه خود می‌دانم با چند روز تأخیر روز خبرنگار را هم به دوستان عزیز خبرنگار که در عرصه ورزش قلم می‌زنند تبریک بگویم. امیدوارم خداوند به آنهایی که قلمشان در راه خیر و خدمت به ورزش کشور به کار می‌رود خوبی عنایت کند.»

  صعود پیکان به دور سوم مسابقات آسیایی|  تیم والیبال پیکان تهران در دومین مسابقه خود در مرحله دوم مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا موفق به شکست 3 بر یک پاولودار قزاقستان شد و به دور سوم راه یافت. تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها امروز استراحت دارند و روز چهارشنبه تیم‌های اول تا چهارم گروه E به صورت ضربدری به مصاف تیم‌های چهارم تا اول گروه F می‌روند.

  نامه بانوان ملی‌پوش علیه نایب‌رئیس| روز گذشته برخی از اعضای تیم‌ملی فوتبال بانوان طی نامه‌ای به علی کفاشیان نسبت به از دست دادن کرسی ایران در کمیته بانوان آسیا اعتراض کردند. در عین حال الهه عرب‌عامری، نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال نسبت به انتشار این نامه ابراز بی‌اطلاعی می‌کند: «من بی‌خبر هستم اما قطعا کسانی این نامه را نوشته‌اند که منافع‌شان به خطر افتاده است. خوشحالم که موفق شدیم 9 کرسی را در AFC کسب کنیم و این از هر چیز مهم‌تر است.»

  جام شهدا قرعه‌کشی شد| مراسم قرعه‌کشی جام شهدا با حضور نمایندگان 4 تیم پرسپولیس، تراکتورسازی، راه‌آهن و ذوب‌آهن برگزار شد که بر این اساس در دور اول پرسپولیس با راه آهن 8 شهریور و تراکتورسازی با ذوب‌آهن 9 شهریور بازی دارند و 11 شهریور دیدار رده‌بندی و 13 شهریور نیز فینال برگزار می‌شود. جام شهدا از 8 تا 13 شهریور ماه در ورزشگاه تختی تهران یا دستگردی برگزار خواهد شد. البته بازی فینال در ورزشگاه آزادی خواهد بود.


تعداد بازدید :  283