شماره ۶۳۹ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۷ مرداد
صفحه را ببند
جست و جوی دوباره برای پیدا کردن مفقودان سیل کن

شهروند| کمیته‌ای از شهرداری، بخشداری، هلال‌احمر و آتش‌نشانی قرار است تا با همکاری خانواده‌های مفقودشدگان سيل كن، مکان‌هایی که احتمال دارد افراد ناپديد شده در آن‌جا باشند را بار دیگر جست‌وجو كنند.
عیسی فرهادی فرماندار تهران ضمن تأکید بر لزوم بسیج مجدد همه دستگاه‌های مربوط براي پیدا کردن مفقودشدگان در جلسه‌ای که در مورد جست و جوی سه نفر از مفقودشدگان سیل اخیر بخش کن در محل فرمانداری تهران برگزار شد، گفت: «مجموعه فرمانداری و دستگاه‌های ذی‌ربط تمام تلاش خود را براي پیدا کردن مفقودین به کار می‌بندد و تا الان نيز تلاش‌هاي زيادي در اين باره انجام داده‌اند. درحال حاضر دستگاه‌های اجرایی از هیچ تلاشی براي پیدا کردن ناپدیدشدگان دریغ نکرده‌اند اما حجم بالای گل و لای و تنه درختان مانع به ثمر نشستن تلاش‌ها شده است.»
در ادامه این جلسه، هر یک از دستگاه‌ها به بیان عملکرد خود در این خصوص پرداخته و آمادگی خود را جهت ادامه جست‌وجو اعلام كردند. در پایان خانواده‌های مفقود شدگان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات انجام شده درخواست تلاش بيشتر برای پیدا کردن مفقودین را داشتند. در این جلسه، عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران، آرام معاون فنی عمرانی، قربانی مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی، زندی معاون بخشدار کن و نمایندگانی از شرکت آب منطقه‌ای تهران، هلال احمر، آتش‌نشانی، شهرداری و خانواده‌های مفقودشدگان يعني خانواده‌هاي میرزایی، تیموری و افچه حضور داشتند.

 


تعداد بازدید :  262