شماره ۶۳۹ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۷ مرداد
صفحه را ببند
در منهتن رخ داد
نوه «مورگان فریمن» شبانه به قتل رسید

شهروند|‌ دختر جوانی كه جسدش روز يكشنبه در نيويورك پيدا شد، نوه مورگان فريمن بازيگر مشهور است. خبر قتل نوه این هنرپیشه ‌هالیوود خیلی زود رسانه‌های جهان را تسخیر کرد.
یکشنبه گذشته پلیس در جریان پیدا شدن جسد نیمه جان دختر جوانی که در یکی از خیابان‌های منهتن نیویورک افتاده بود قرار گرفت. با اعزام تیم تحقیق و کارآگاهان در صحنه حادثه مشخص شد دختری 33 ساله باچندین ضربه چاقو که بر قسمت بالای بدنش وارد شده است، این دختر جوان بلافاصله به بیمارستان ‌هارلم منتقل شد، اما اندكی بعد جان سپرد. با اعلام این جنایت هولناک مشخص شد مقتول به نام «ادنا هینس» نوه «مورگان فریمن» بازیگر سرشناس‌ هالیوود بوده است. فریمن با شنیدن این خبر با صدور بیانیه‌ای گفت: «دنیا هرگز نخواهد توانست استعداد و هنر او و این كه او چقدر توانایی داشت را، دریابد. دوستان و خانواده او اما آن‌قدر خوش‌شانس بودند كه او را بشناسند. ستاره او همچنان خواهد درخشید و قلب‌های ما را روشن خواهد كرد. خدا او را بیامرزد.»
با این حال مقامات پلیسی هنوز جزییات این قتل را فاش نکرده‌اند. مرد ۳۰ ساله‌ای كه دوست این دختر بوده و خبر این حادثه را به پلیس داد نیز برای انجام تست‌های روانشناسی به بیمارستان منتقل شد. این درحالی است که پلیس نام او را اعلام نكرد و ارتباط او را نیز با این ماجرا فاش نکرد. هاینس نوه همسر اول فریمن بود. این دو پس از ۱۲‌سال زندگی مشترك در‌سال ۱۹۷۹ از هم جدا شده بودند. اما فریمن همیشه از این دختر به‌عنوان نوه خودش یاد می‌كرد. 


تعداد بازدید :  322