شماره ۳۶۳ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۴ شهريور
صفحه را ببند
گیشه‌های جهانی در دست زنان

با عبور فروش فيلم «لوسی» با بازی اسكارلت جوهانسون از مرز 200‌میلیون دلار، به نظر می‌رسد زنان کنترل فیلم‌های باکس‌آفیس را در دست گرفته‌اند.
 فیلم اکشن پر از ستاره‌های زن «لوسی» ساخته لوک بسون، در تعطيلات آخر هفته موفق شد در باکس‌آفیس جهانی از مرز 200‌میلیون دلار فروش بگذرد. این فیلم که از اسکارلت جوهانسون در نقش اول استفاده می‌کند، موفق شد در چند بازار بین‌المللی رتبه اول را کسب کند.
از جمله این بازارها می‌توان به رتبه اول فیلم در کشورهای بریتانیا و ایرلند با فروشی 2/5میلیون‌دلاری اشاره کرد. این فیلم همچنین در کشور اسپانیا نیز با 3/5 میلیون دلار فروش رتبه اول را به خود اختصاص داد. فروش کلی آمریکای شمالی «لوسی» از مرز 113‌میلیون دلار گذشته است.  این فیلم تا به حال در 22 بازار جهانی هم 103‌میلیون دلار فروش داشته است.
فیلم دیگری که رهبری‌اش را بازیگران زن برعهده دارند «شرير» است که از سد «اکس-من: روزهای گذشته آینده» با 7/744 میلیون دلار فروش عبور کرد و تبدیل به دومین فیلم پرفروش در باکس‌آفیس جهانی‌ سال کنونی شد.  این فیلم فانتزی با نقش‌آفرینی آنجلینا جولی فروش آخر هفته‌ خود را با 747‌میلیون دلار در بلیت‌های بین‌المللی به پایان رساند.
فیلم «ترنسفورمرز: عصر نابودی» هنوز هم با فروشی بیش از یک‌میلیارد دلار در رتبه اول فروش‌های بین‌المللی قرار دارد.  فیلم پرهزینه ابرقهرمانی «محافظان کهکشان» ساخته دیسنی و مارول باز هم در رتبه اول فروش آخر هفته جهانی قرار گرفت و درحالی‌که به مجموع 500‌میلیون دلار نزدیک می‌شود، موفق به کسب 3/38 میلیون دلار دیگر نیز شد.  این فیلم درحال حاضر در آمریکای شمالی پرفروش‌ترین فیلم است. از فیلم‌های جدید دیگر می‌توان به قسمت دوم «شهر گناه» ساخته فرانک میلر و رابرت رودریگز اشاره کرد. این فیلم که «بانویی که ارزش کشتن دارد» نام دارد، با فروشی 5/6میلیون‌دلاری در آمریکای شمالی کار خود را آغاز کرد و همچنین با حدود 5/4 میلیون دلار در روسیه رتبه اول را در این کشور به خود اختصاص داد.


تعداد بازدید :  81