شماره ۳۶۲ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۳ شهريور
صفحه را ببند
پیام شهروند
سامانه پیام کوتاه : 3000097

   سلام. من رفتار شهرداری را تایید نمی‌کنم همین آقایان با یک وانت و یک بلندگوی گوشخراش با اعصاب ما بازی می‌کنند و حقوق شهروندی را زیر پا می‌گذارند.
شهروند: شما هم حق دارید ولی قطعا راه کنترل آنها ضرب و شتم نیست.  
    از عجايب روزگار است که وقتي «روز» صنفى می‌شود، خدمتى به آن صنف ارايه مى‌شود اما روز پزشک که مى‌شود اين پزشکان هستند که بايد مريض رايگان ببينند که مجلس و رسانه‌ها را خوش بيايد. آنان به جرم سختکوشى و گذشتن از اميال طبيعى انسانى در عنفوان جوانى که منجر به موفقيت تحصيلى شده تا آخر عمر به دولت، مجلس و مردم بدهکارند و هيچ خواسته مادى ندارند.   عجب رانتخوارانى هستند اين جماعت زير ميزى بگير!
شهروند: همه ما مدیون زحمات خالصانه پزشکان عزیز و نوعدوست هستیم.  
   سلام. به نظرم با سبک روزنامه شهروند، خبر اهدای عضو دختر دانشجو (پنجشنبه 30 مرداد، صفحه 15) ارزش کار شدن در صفحه اول ‌را داشت.
شهروند: حق با شماست. از بابت این غفلت بی‌نهایت پوزش می‌خواهیم.
   با درود. من جوانى آينده‌نگر بودم كه در‌ سال ٨٦ قطعه زمينى در هشتگرد از تعاونى مسكن خريدم و آسوده‌خاطر ٢‌سال بعد براى فروش آن مراجعه كردم تا مقدمات ازدواجم را فراهم كنم اما غافل از اينكه مديرعامل و معاون پول‌هايى كه به‌حساب تعاونى واريز شده برداشته و برده‌اند و به ريش ما مي‌خندند.  يک سوالى داشتم؛ تعاونى مسكن چيست؟ و مجوز تعاونى مسكن را چه ارگانى صادر مي‌كند؟
شهروند: پاسخ رسمی این پرسش این است که مراجع ذی‌صلاح مجوز می‌دهند. پاسخ خودمانی‌اش این است که ‌ای آقا مگر خود همین مراجع ذی‌صلاح کم از این کارها کرده‌اند؟
  سلام. من پيرمرد بازنشسته ارتش در سال١٣٥٣ هستم. همان‌ سال با پول خود زميني را در ورامين خريدم با سند رسمي منگوله‌دار كه متاسفانه به‌دليل مريضي و همچنين شهرستاني‌بودن و نرسيدن، متاسفانه زمين بنده را معلوم نيست كدام ارگان تصرف كرده و به هركجا شكايت كردم ره به جايي نبردم. حالا بنده با چند سر عائله و حقوق بازنشستگي چه كنم؟ شمسي‌نژاد
شهروند:  حداقل شکایت کنید.
  به عنوان يک کارشناس علوم اجتماعي و رسانه  به روزنامه شهروند نمره 20مي‌دهم. بهتر است عکس و تيترها را کوچک‌تر کنيد، مطالب و معضلات اجتماعي را جهت تنبه مسئولان بيشتر چاپ کنيد. ستون پيام شهروند بسيار خواندني است، بهتر است دو ستوني شود.  مردم روزنامه را از خودشان بدانند، ره صدساله را يک‌شبه خواهيد رفت.  
شهروند: سپاسگزاریم.  حتما پیشنهادهای شما را بررسی می‌کنیم. 


تعداد بازدید :  95