شماره ۶۲۸ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۳ مرداد
صفحه را ببند
صرفا‌جهت‌اطلاع!

 عمران‌زاده، نخستین یاغی استقلال| حنیف عمران‌زاده روز یکشنبه به بهانه مصدومیت با استقلال تمرین نکرد و وقتی پزشک تیم آمادگی او را به گوش پرویز مظلومی رساند، سرمربی ناراحت شد و با او برخورد کرد. منصور پورحیدری، سرپرست استقلال اینطور درباره مشکل پیش آمده توضیح داد: «عمران‌زاده برخلاف ادعای برخی دوستان اخراج نشده است. سرمربی تیم برای حنیف یک جریمه
 در نظر گرفت که این جریمه می‌تواند دویدن دور زمین یا هر چیز دیگر باشد.»
 قرارداد 5 ساله جهانبخش با آلکمار| علیرضا جهانبخش بازیکن جوان و ارزشمند تیم‌ملی فوتبال ایران که فصل گذشته در تیم نایمخن هلند بازی می‌کرد و به همراه این تیم به لیگ برتر فوتبال این کشور صعود کرد، با عقد قراردادی 5 ساله به تیم آلکمار هلند پیوست. آلکمار فصل گذشته را در لیگ برتر هلند با رتبه سوم تمام کرده بود.
 دستگیری مسئول پرورش‌اندام| دبیر یکی از کمیته‌های فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام دیروز دستگیر شد. پس از بررسی‌های به عمل‌ آمده مشخص شد که وی در پرونده کلاهبرداری دست داشته و به همین دلیل از سوی شعبه ویژه جرایم ورزشی بازداشت شد. وی داروهای مرتبط با بدنسازی را وارد کشور می‌کرد اما پولی را بابت آنها نمی‌پرداخت.
 بازیگر معروف به دنبال اسپانسر برای تیم‌ملی| پژمان بازغی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون روز گذشته در فدراسیون فوتبال حاضر شد و یک برند ایتالیایی را در جلسه با عباس ترابیان برای تولید پیراهن‌های تیم‌ملی معرفی کرد. او دراین‌باره گفت: «یکی از دوستانم نمایندگی لوازم ورزشی دارد و از من درخواست کرد برای او ارتباطی را از مسئولان فدراسیون بگیرم. ترابیان به من گفت که روی این برند هم بررسی‌ها انجام می‌شود.»
 توهین رونالدو به فیفا| کریس رونالدو، ستاره پرتغالی رئال‌مادرید در مصاحبه اخیرش وقتی با سوالی درباره فیفا مواجه شد، حرف‌های بسیار زشتی به زبان آورد. او با عصبانیت فریاد کشید: «به فیفا فکر نمی‌کنم. اصلا دوست ندارم درباره این فیفای...
حرف بزنم.»

 


تعداد بازدید :  109