شماره ۶۲۸ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۳ مرداد
صفحه را ببند
آژير

شبیخون پلیسی به اراذل و اوباش البرز
بیش از ۱۰۰ نفر از مخلان نظم و امنیت در مدت ۴۸ساعت دستگیر شدند.
سردار کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز استان البرز گفت:  این طرح‌ها با هدف ارتقای ضریب امنیت اجتماعی و تأمین آسایش و آرامش البرزنشینان، در نقاط آلوده و جرم‌خیز سطح شهرستان‌های این استان به‌صورت مستمر اجرا می‌شود.
وی افزود: این طرح با عملیات مشترک نیروهای یگان امداد، پلیس‌های تخصصی و حضور فعال کلانتری‌ها در سطح شهرستان‌های استان البرز به اجرا درآمده که تاکنون بازخورد خوبی داشته است. فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به نتایج حاصل از اجرای این طرح‌ها در مدت ۴۸ ساعت گفت:  در راستای مبارزه بی‌امان با برهم زنندگان آرامش عمومی جامعه، بیش از ۱۰۰ نفر از مخلان نظم و امنیت دستگیر شدند.
وی دستگیری ۱۰ سارق خانه، خودرو و لوازم داخل خودرو و کشف بیش از ۱۵ خودروی سرقتی و توقیف تعداد ۷۰ خودرو و ۶۸ موتورسیکلت متخلف را از دیگر دستاوردهای این طرح‌ها برشمرد.

پاکسازی لانه قماربازی در حاشیه شهر مشهد
لانه قماربازی در حاشیه شهر مشهد پاکسازی و ۷ تبعه خارجی دستگیر شدند.
در پی اعلام نارضایتی شهروندان از رفت و آمدهای مشکوک به خانه‌ای مسکونی واقع در منطقه گلشهر مشهد تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز شد. بررسی‌های پلیسی حاکی از آن بود که این افراد تبعه خارجی هستند و به خانه مورد‌نظر رفت و آمد دارند. پس از تکمیل تحقیقات، تیم نامحسوس دایره آگاهی کلانتری گلشهر مشهد، ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی محل را به‌طور ضربتی پاکسازی کردند. در این عملیات 7‌تبعه خارجی درحال قماربازی دستگیر شدند و در بازرسی از محل نیز یک‌میلیون و 640‌هزار تومان وجه نقد و موادمخدر از نوع تریاک و آلات قماربازی کشف شد. متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.


تعداد بازدید :  121