شماره ۶۲۸ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۳ مرداد
صفحه را ببند
... کاهش آلودگی هوای تهران

بر اساس اطلاعات دریافتی از نقشه‌های پیش‌یابی، امروز در شمال غرب کشور افزایش ابر و در بعد از ظهر رگبار پراکنده، گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد که این وضعیت در ارتفاعات غرب کشور نیز دور از انتظار نیست.
در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و برخی مناطق هرمزگان، در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار موقتی باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و این وضعیت طی امروز و فردا در جنوب فارس و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی نیز رخ خواهد داد.
آسمان تهران امروز، گاهی با وزش باد و در بعد از ظهر با رشد ابر در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دمای هوا برای امروز برابر با 35 و 24 درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است. بنا بر اعلام مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور، روز گذشته هوای اهواز ناسالم و هوای کلان شهرهای اراک، تهران، کرج، مشهد، اصفهان و تبریز در شرایط سالم قرار داشته‌اند.
در شبانه‌روز گذشته اهواز مرکز استان خوزستان با بیشینه دمای 48 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری با کمینه دمای 8 درجه سانتیگراد سرد‌ترین شهرهای کشور بوده‌اند. طی روزهای گذشته اردبیل و چهارمحال و بختیاری، سرد‌ترین و ‌هرمزگان و خوزستان، گرم‌ترین استان‌های ایران بودند.


تعداد بازدید :  206