شماره ۶۲۸ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۳ مرداد
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

سیستم و تجهیزات نور خریداری شده از کشور فرانسه برای سالن‌های در دست بازسازی مجموعه تئاترشهر وارد گمرک شهریار شد و قرار است تا یک هفته آینده این تجهیزات در سالن سایه و پلاتوهای مجموعه نصب شوند.

«راز چشم‌هایشان» فیلم جدید جولیا رابرتز به جای اکتبر در ماه نوامبر اکران خواهد شد. این فیلم تریلری جنایی است که در آن جولیا رابرتز در کنار نیکول کیدمن و چیوتل اجیفور جلوی دوربین رفته است.

در جلسه دوشنبه دوازدهم مردادماه شورای صنفی نمایش تنها قرارداد فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» به کارگردانی یدالله صمدی در گروه سینمایی استقلال بسته شد.

نمایش «آدمک‌ها» نوشته و کارگردانی رامونا خانقایی که براساس داستان کوتاهی از جلال آل‌احمد تولید شده از ۱۵ مردادماه اجرای خود را در تماشاخانه استاد مشایخی آغاز می‌کند.

تام كروز در يك شيرين‌كاری ديوانه‌وار، ‌در فيلم جديد از «ماموريت غيرممكن» نفسش را ۶ دقيقه زير آب حبس كرد.

خسرو نشان به تماشای نمایش «پیوند خونی» به کارگردانی هوشمند هنرکار نشست، این نمایش یکشنبه‌ شب یازدهم مردادماه به یاد زنده‌یاد احمد علامه‌دهر و با حضور چهره‌های فرهنگی و هنری روی صحنه رفت.

تعدادی از آثار و كتب علامه وحید بهبهانی در آیین گشایش کنگره جهانی علامه وحید بهبهانی در كربلای معلی رونمايی شد.

آيين رونمايی از كتاب «الگوی ارتقای سرمايه فرهنگی در ايران» اثر سیدرضا صالحی‌امیری امروز سه‌شنبه ۱۳ مرداد از ساعت ۱۶ در محل کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار می‌شود.

خاطرات فرنگیس حیدرپور نوشته مهناز فتاحی در تالار مهر حوزه هنری با حضور جمعی از مدیران فرهنگی، مسئولان استان کرمانشاه و نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

مسعود شعاری نوازنده و مدرس موسیقی ایرانی با اشاره به اجرای چند برنامه زنده موسیقی در شهرستان‌ها از انتشار یک آلبوم موسیقایی با حضور یک خواننده صاحب‌نام خبر داد.

ابراهیم رها همزمان با انتشار کتاب «چقدر خوبیم ما»، از این اثر به‌عنوان جدی‌ترین کار خود در خلال سال‌ها فعالیت فرهنگی و اجتماعی یاد کرد.

حسین پاکدل نمایش «قوام» را‌ سال آینده در تماشاخانه «ایرانشهر» به صحنه می‌برد.

نمایش «سال ‌ثانیه» به کارگردانی حمید پورآذری، یکشنبه -11مرداد- میزبان عباس جوانمرد، کارگردان پیشکسوت تئاتر کشورمان بود.

نمایش «پیرمرد و ببر» نوشته و کاری از رضا بهرامی از 21 تا 31 مردادماه هر شب ساعت 19:30 در تالار هنر روی صحنه می‌رود.


تعداد بازدید :  96