شماره ۳۶۲ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۳ شهريور
صفحه را ببند
عیاری: موافقت کردم «خانه پدری» اکران محدود شود تا فیلمم بیات نشود

کیانوش عیاری اکران «خانه پدری» در گروه «هنر و تجربه» را به این دلیل پذیرفته است تا فیلمش بیات نشده و در نهایت رنگ پرده نقره‌ای را ببیند.
کیانوش عیاری کارگردان «خانه پدری» درباره اکران این فیلم در گروه سینمایی «هنر و تجربه» به مهر گفت: فیلم سینمایی «خانه پدری» بنا بر نظر شورای سیاست‌گذاری گروه «هنر و تجربه» دارای شاخص‌های هنر و تجربه بوده است و براساس این تشخیص من هم به‌عنوان کارگردان موافقت خود را برای اکران «خانه پدری» در این گروه سینمایی اعلام کردم تا همین فرصت حداقلی را از دست ندهم.
این کارگردان پیشکسوت در پاسخ به این‌که تا چه اندازه با دیدگاه سیاست‌گذاران کارگروه «هنروتجربه» مبنی بر قرارگرفتن «خانه پدری» در این گروه سینمایی موافق است؟ بیان کرد: واقعیت این است که تنها دلیل موافقت من با چنین شیوه اکران بیات‌نشدن فیلمم بود چون اگر قرار باشد فیلم به‌درستی دیده شود حتی با اکران محدود و تعداد سینماهای اندک نیز دیده خواهد شد و درنهایت با اقبال مواجه می‌شود.
او افزود:  فقط مسأله این است که امکان دارد فیلم فروش مناسبی نداشته باشد اما من ترجیح می‌دهم فیلم به‌خوبی دیده شود.
عیاری در پایان با اشاره به برنامه‌های آتی خود گفت: درحال حاضر مشغول نهایی کردن فیلمنامه‌ای درحال و هوای موضوعات اجتماعی و سبک سینمایی‌ای هستم که می‌شناسم و طبق برنامه‌ریزی انجام شده این فیلم را مقابل دوربین خواهم برد.
فیلم سینمایی «خانه پدری» با اما و اگرهای بسیاری مبنی بر اکران مواجه بود و نظرات بسیار متفاوتی درباره این فیلم سینمایی وجود داشت اما درنهایت امیرحسین علم‌الهدی مدیراجرایی و دبیر شورای سیاست‌گذاری گروه «هنر و تجربه» از اکران «خانه پدری» در این گروه سینمایی خبر داد.


تعداد بازدید :  70