شماره ۳۶۱ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲ شهريور
صفحه را ببند
پیام شهروند
سامانه پیام کوتاه : 3000097

  حالا كه شهرداري تهران تقريبا همه امور شهري از اتوبوسراني و جمع‌آوري زباله گرفته تا جلب آگهي براي روزنامه شهردار و ساخت زيربناهاي شهري و كتك‌زدن دستفروش‌ها و زباله‌جمع‌كن‌ها را به پيمانكاران سپرده است، حداقل ترتيبي اتخاذ كنند تا پيمانكاران، كساني كه در جيب خود پنجه بوكس حمل مي‌كنند و سابقه‌دارها را به كار نگيرند و شهروندان را در معرض مرگ حتمي قرار ندهند!
شهروند: اين حادثه بسيار دردناك بود. پيام‌هاي بسياري در اين زمينه دريافت كرده‌ايم. جا دارد مديران محترم شهرداري نظارت دقيق‌تري بر رفتار ماموران خود داشته باشند.
  شهرداري تهران حاشيه خيابان‌ها را به شركت‌هاي پيمانكاري اجاره داده است و اين شركت‌ها عده‌اي قوي‌هيكل مجهز به انواع سلاح سرد و باتوم را مامور اخذ – بخوانيد باج! – از مردم كرده‌اند! عده‌اي هم داخل خودرو‌هاي مجهز كه روی درهاي آن نوشته شده است: «شهربان» با مردم برخورد مي‌كنند، عده‌اي مجهز به باتوم و سلاح سرد و باتوم – شبيه نظامي – در بازار و جلوي مراكز خريد قدرت‌نمايي مي‌كنند و... مي‌خواستم به‌عنوان يك فارغ‌التحصيل دانشكده حقوق عرض كنم سپردن امور انتظامي و امنيتي به دست شركت‌ها و پيمانكاران خصوصي خلاف نص صريح قانون است. ظاهرا شهردار تهران به خاطر سابقه كار در نيروي انتظامي، چون نتوانسته نيروي انتظامي را همراه با خودش به شهرداري بياورد و به يكي از معاونت‌هاي خودش تبديل كند، يك شبه نيروي انتظامي درست كرده كه با توجه به حادثه اخير از كشتن شهروندان هم ابايي ندارند!
حسن نفيسي‌راد_ تهران
  آقا اعلام كرده بودند كه چند ميليون دختر مجرد مانده‌اند و بي‌شوهر، باور كنيد خود من الان بيست روزه مغازمو بستم راه افتادم دنبال امر خير هر دختري كه پسند مي‌كنم ميرم جلو مي‌فرمايند نامزد دارند، ما كه نفهميديم مجرداشون كجا هستند.
شهروند: حالا شما مغازه را نبند، ورشكست مي‌شوي. بعد هم اين همه دختر مجرد هست حالا چرا شما فقط نامزددارها را مي‌پسندي؟!
  با سلام و خسته نباشيد. 3 ساله عقد كردم به خاطر مشكل مالي نمي‌تونم عروسي كنم. شب و روز غصه مي‌خورم. موهام سفيد شدن از بس تو دلم غصه دارم. غلامي_ دزفول
شهروند: دردناك است. اي كاش كمي به اطرافمان با دقت نگاه كنيم و اگر مي‌توانيم دست همنوعان‌مان را بگيريم.

 


تعداد بازدید :  218