شماره ۳۶۱ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲ شهريور
صفحه را ببند
خبر

معاون امنیتی وزیر کشور: مدرکی دال بر تأیید شهادت دانایی‌فر به وزارت کشور ارایه نشده است
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: تاکنون هیچ سند و مدرکی دال بر تأیید شهادت «جمشید دانایی‌فر» یکی از مرزبانان گروگان گرفته شده ایرانی توسط گروهک تروریستی به وزارت کشور ارایه نشده است. به گزارش ایرنا، «حسین ذوالفقاری» افزود: از زمان انتشار اخباری مبنی بر شهادت جمشید دانایی‌فر ما همچنان پیگیر این موضوع هستیم تا چنانچه سند و مدرکی دال بر تأیید قطعی شهادت وی وجود دارد اعلام کنند اما تاکنون هیچ سند و مدرکی در این زمینه ارایه نشده است.  وی ادامه داد: ما از شورای تأمین استان سیستان‌وبلوچستان خواسته‌ایم تا دلیل، مدارک و اسناد خود را در این زمینه به وزارت کشور اعلام کند. علی‌اصغر میرشکار، معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان‌وبلوچستان دیروز در گفت‌وگو با ایرنا، شهادت جمشید دانایی‌فر یکی از مرزبانان گروگان گرفته شده ایرانی توسط گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل را تأیید کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه: باید از تلاش‌های دولت تقدیر شود
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به برنامه‌های دولت در یک‌سال اخیر بیان کرد: دولت در حال تلاش و خدمت به جامعه است و باید از تلاشش تقدیر کرد. به گزارش ایسنا، منطقه سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی در یادواره 53 شهید طلبه و روحانی شهرستان شاهرود که در مصلی نمازجمعه شاهرود برگزار شد، افزود: دولت در بخش‌های مختلف تلاش‌هایی را انجام داده است. به‌عنوان مثال در امر سلامت جامعه گام‌های بسیار خوبی برداشته که قابل تقدیر است. وی با اشاره به برنامه‌های دولت در یک‌سال اخیر بیان کرد: دولت درحال تلاش و خدمت به جامعه است و باید از آنها تقدیر نمود و تلاش آنها را ارج نهاد.

چهار پروژه مهم دفاعی با حضور رئیس‌جمهوری رونمایی می‌شود
همزمان با نخستین روز هفته دولت، چهار پروژه مهم دفاعی امروز با حضور رئیس‌جمهوری رونمایی می‌شود. به گزارش ایلنا، امروز همچنین نمایشگاه خودباوری و مدیریت جهادی نیز گشایش می‌یابد که 470 دستاورد جدید وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این نمایشگاه به مخاطبان خاص معرفی خواهد شد.

واکنش ابتکار به رأی عدم اعتماد فرجی‌دانا از سوی مجلس
معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان محیط‌زیست نسبت به عدم رأی اعتماد مجدد وزیر علوم از سوی مجلس واکنش نشان داد. به گزارش ایلنا، معصومه ابتکار در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک نسبت به عدم رأی اعتماد مجدد وزیر علوم از سوی مجلس واکنش نشان داد. متن یادداشت معصومه ابتکار به شرح زیر است: دكتر فرجی‌دانا به خاطر ایستادگی بر موازین علمی و اخلاقی، مقابله با رانت و پارتی در دانشگاه و ایجاد دوره‌ای ار نشاط و آرامش در فضای علمی كشور ماندگار شد. كسانی رفتند كه حقیقت را فدای منافع خود و مصالح كشور را فدای بازی سیاسی و جناحی خود كردند.
 
ادامه بررسی طرح رسیدگی به اموال مسئولان در جلسه روز گذشته مجمع تشخیص مصلحت نظام
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام روز گذشته با حضور اعضای این مجمع برگزار شد و در جلسه مجمع بررسی طرح رسیدگی به دارایی‌های مسئولان نظام در دستور کار
 قرار گرفت.   به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله‌ هاشمی‌رفسنجانی، در این جلسه، بررسي طرح رسيدگي به دارايي مقامات و مسئولان و كارگزاران جمهوري اسلامي ايران با حضور رؤساي كميسيون‌هاي اقتصادي و قضايي، حقوقي مجلس شوراي اسلامي، رئيس ديوان عدالت اداري، معاونان حقوقي رئيس‌جمهوری و رئيس قوه قضائيه، قائم مقام وزير كشور و كارشناسان مربوطه از دستگاه‌هاي ذيربط
 ادامه يافت.  
 
معاون اول رئیس جمهوری: به زودی از رانت های میلیاردی ارز مرجع پرده برداری می کنیم
شهروند| معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه اختصاص ارز مرجع درمقطعی از زمان، میلیاردها تومان رانت در کشور ایجاد کرده است، گفت: به زودی گزارش مفصلی از رانت های اختصاص ارز مرجع اعلام خواهیم کرد. به گزارش مهر، اسحاق جهانگیری در مراسم آغاز به کار بیست و سومین نمایشگاه فرش دستباف با اشاره به تلاش دولت برای ساماندهی بازار ارز و کنترل نرخ تورم افزود: در گذشته که سه نرخ برای ارز وجود داشت، رانت های میلیاردی در رابطه با اختصاص ارز مرجع به برخی افراد شکل گرفته بود که دولت این فضای رانت خواری را در هم شکست. این در شرایطی است که در آینده نزدیک گزارش مفصلی از رانت های میلیاردی ارز مرجع منتشر خواهد شد.


تعداد بازدید :  269