شماره ۳۶۱ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲ شهريور
صفحه را ببند
معرفی 14 مرد کواچ برای حضور در آوردگاه جهانی
خط قرمز روی نام نادی و زرینی

گروه ورزش| اسامی بازیکنان تیم‌ملی والیبال روز گذشته از سوی کادرفنی برای حضور در مسابقات جهانی اعلام شد. لیست 14 نفره‌ای که کواچ آنها را برای رقابت‌های جهانی لهستان برگزیده و باید تا یک هفته دیگر در این مسابقات به میدان بروند، دقیقا مثل لیست او برای لیگ جهانی است، درحالی‌که انتظار می‌رفت با دعوت از زرینی و نادی این لیست دچار تغییراتی شود اما سرمربی صربستانی بازهم سعی کرده به جوانان تیمش اعتماد کند. علیرضا نادی و حمزه زرینی که هر 2 مدت زیادی است به دلیل مصدومیت از میادین دور هستند، امید زیادی داشتند تا با جلب نظر کواچ به تیم‌ملی بازگردند اما به نظر می‌رسد عدم حضورشان در اردوی آمریکا به دلیل مشکلات ویزایی آنها را از بازی در رقابت‌های جهانی که می‌توانست آخرین تجربه‌شان در این مسابقات باشد، دور کرده است.
با نگاهی به تقویم بازی‌های ایران درمی‌یابیم که درصورت موفقیت شاگردان کواچ و حضورشان در میان 4 تیم برتر، تیم‌ملی کشورمان باید تا 30 شهریورماه در لهستان بماند. از سویی دیگر بازیهای آسیایی برای ایران از 3 مهرماه در کره آغاز می‌شود که داورزنی به کمیته المپیک قول داده تا تیم اصلی را به این رقابت‌ها اعزام کند. مشخص نیست درصورت راهیابی ایران به مرحله نهایی مسابقات جهانی والیبال که البته بسیار سخت به نظر می‌رسد اما دور از ذهن نیست، مسئولان والیبال برای حضور بلافاصله در بازی‌های آسیایی چه تدبیری می‌اندیشند و این‌که نفرات خط‌خورده مثل نادی و زرینی شانسی برای حضور در آن رقابت‌ها دارند یا این‌که فقط باید در انتظار مصدومیت بازیکنان دیگر باشند تا باردیگر پیراهن تیم‌ملی را برتن کنند.
در هر صورت 2 رویداد تقریبا همزمان که هر 2 نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، کمی کار والیبال ایران را پیچیده کرده و شاید آنها مجبور شوند، بیش از یک ماه خودشان را در شرایط مسابقه نگاه دارند.

 


تعداد بازدید :  246