شماره ۶۱۲ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۳ تير
صفحه را ببند
صرفا‌جهت‌اطلاع!

 قرارداد میلیاردی معروف برای تبلیغ روغن موتور| سعید معروف، کاپیتان تیم‌ملی والیبال ایران که این روزها به نماد این رشته در ایران تبدیل شده، پس از آن‌که به‌عنوان سفیر آب معرفی شد، وارد امور تبلیغاتی شده است. دراین‌باره گفته می‌شود معروف با یک شرکت روغن موتور وارد مذاکره شده است تا تبلیغات آنها را انجام دهد و رقمی در حدود یک‌میلیارد تومان دریافت کند.
 برانکو، مصاحبه عجیب را تکذیب کرد| روز گذشته یکی‌از روزنامه‌های ورزشی مصاحبه‌ای را از قول برانکو ایوانکوویچ منتشر کرد که تیتر اصلی‌اش این جمله بود:  « انگار از 16‌میلیون تهرانی، 10‌میلیون نفر دلالند!». مصاحبه عجیب برانکو واکنش‌های مختلفی را در بر داشت و حتی کار به جایی رسید که حسین عبدی اعلام کرد توهین به مردم قابل قبول نیست. آوازه این گفت‌وگو به ترکیه و محل اردوی سرخپوشان رسید تا برانکو رسما زیر همه‌چیز بزند:  «حتی نیازی نیست که دراین‌باره صحبت کنیم، چون این نقل قول از من کذب است.»
 GPS آزاد شد| براساس مصوبه‌ مجمع قانونگذاری فو‌تبا‌ل جهانی، استفاده از وسایل الکتریکی از قبیل GPS در جریان بازی‌ها مجاز اعلام شده است. هوشنگ نصیرزاده دراین‌باره می‌گوید:  «شرطی وجود دارد که این وسایل به کسی آسیبی وارد نکند.»
 اخراج 4 والیبالیست مطرح ایتالیا| ایوان زایتسف، دراگان تراویسا، جولیو سابی و لویجی رانداتزو 4 بازیکن تیم‌ملی والیبال ایتالیا در آستانه حضور در مرحله نهایی لیگ‌جهانی 2015 به دلیل شبگردی در برزیل از سوی سرمربی از تیم‌ملی اخراج شدند. این بازیکنان در زمانی که باید در اتاق‌های خود مستقر می‌شدند به خارج از هتل رفته و به گردش پرداختند.
 دستمزد دژاگه، بالاتر از ستاره‌های بزرگ| اشکان دژآگه، ملی‌پوش کشورمان با دریافت سالی 5‌میلیون پونداز العربی قطر، دستمزدی بیشتر از رافائل واران، پاچکو، فابیو کوئنترائو، ناچو فرناندز، کیلور ناواس، خسه رودریگس و آلوارو آربلوآ دریافت می‌کند و دستمزد او از میانگین دستمزد در همه لیگ‌های مطرح دنیا بیشتر است!
 حمایت وزیر ورزش از میزبانی روسیه| محمود گودرزی،‌وزیر ورزش و جوانان در دیدار با لوان جاگاریان،‌سفیر روسیه از امضای تفاهمنامه همکاری با روسیه خبر داد و گفت: «حمایت خود را از میزبانی جام‌جهانی 2018 روسیه به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد زیرا به توسعه این روابط علاقه‌مند هستیم.»


تعداد بازدید :  253