شماره ۳۶۰ | ۱۳۹۳ شنبه ۱ شهريور
صفحه را ببند
پیام شهروند

   با سلام و تشكر از روزنامه خوب مردم‌دارتون. اينجانب و هزاران نفر ديگري كه در پارس‌جنوبي مشغول كار هستيم، اجبارا بايد آلودگي 10 برابر تهران رو تو اين منطقه تحمل كنيم. رهبر معظم انقلاب 5 يا 6 سال پيش سفري به اين منطقه داشتند، دستور طرح اقماري كاركنان (14-14) رو ابلاغ كردند. بايد عرض كنم تا اين لحظه حدودا 10درصد كاركنان فازهاي گازي يا پتروشيمی‌ها شامل اين طرح شدند. لطفا پيگيري كنيد آلودگي در اين منطقه بيداد مي‌كند.
شهروند: به زودي همكارانمان را براي تهيه گزارش به منطقه اعزام خواهيم كرد.
  اينجانب يك نفر كارمند كم‌درآمد هستم كه به علت گراني موادغذايي، علي‌الخصوص گوشت و مرغ و لبنيات و ميوه و سبزيجات و ساير خوردني‌ها حتي بلانسبت برنج سيانوري هندي! معده و روده و ساير بخش‌هاي جهازهاضمه‌ام تقريبا آكبند مانده، و براي اينجانب بلااستفاده مي‌باشد، حاضر به واگذاري آن به پرخورها و مرفهين و تاراج‌كنندگان بيت‌المال هستم. لطفا پيام مرا چاپ كنيد تا بدهكاران بزرگ بانكي و سرمايه‌سالاران پراشتها مراجعه كنند.
شهروند: ببين تصدقت تعارف آمد نيامد داره‌ها، فكر نكن اين جماعت از خير معده و روده جنابعالي مي‌گذرند!
  روزي دويست – سيصد نفر در تهران بر اثر آلودگي هوا و آلودگي صوتي و آلودگي آب و ميوه و سبزي و روغن پالم و مواد لبني و غذايي كشته مي‌شوند، حالا يكي هم توسط ماموران محترم شهرداري كشته شده است، چرا اين مطلب را بزرگ مي‌كنيد، از صداوسيماي حاج آقا ضرغامي الگو بگيريد و كشته شدن نوجوان آمريكايي توسط پليس آمريكا را بزرگ كنيد.
شهروند: احتمالا خون آن مرحوم آمريكايي قرمزتر بوده و ما متوجه نشديم!
  احتمالا كشته شدن يك شهروند تهراني توسط ماموران شهرداري تهران خباثت استكبار جهاني و صهيونيزم بين‌الملل و شيوخ منطقه براي تخريب بلديه تهران است و متوفي عمدا سر خودش را به پنجه بوكس مامورين محترم بلديه تهران كوبيده تا براي تلويزيون‌هاي ماهواره‌اي خوراك درست كند و توجه افكارعمومي جهان از كشته شدن يك نوجوان آمريكايي توسط پليس جنايتكار شيطان بزرگ را منحرف كند!
شهروند: طنز تلخي است!
   ماجراي كتك زدن شهروند بي‌گناه تهراني و قتل وي توسط 4  نفر از ماموران پنجه بوكس‌دار شهرداري اگرچه مايه تأسف است اما نشان‌دهنده وجود امكانات جدي و اميدواركننده در شهرداري تهران است مثلا مي‌توان از اين نيروهاي مجهز به سلاح سرد براي وصول معوقات بانك‌ها استفاده كرد، يا در بعد خارجي مي‌توان پدر داعشي‌ها را درآورد و تروريست‌ها را پنجه بوكسي كرداهه!
شهروند: قابل توجه بانك مركزي!


تعداد بازدید :  116