شماره ۶۰۷ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۶ تير
صفحه را ببند
روی خط خبر

در حسینیه امام‌خمینی(ره) برگزار شد؛
مراسم سوگواری مولای متقیان امام علی (ع) در حضور رهبر انقلاب
در سالروز ضربت خوردن مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی (ع)، مراسم سوگواری و عزاداری آن امام همام، با حضور قشرهای مختلف مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حسینیه امام‌خمینی(ره) برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در این مراسم، بعد از اقامه نماز ظهر، شرکت‌کنندگان در عزای مولای متقیان
حضرت علی (ع) به سوگواری پرداختند.

وزارت کشور: دولت بنای برگزاری هیچ جشنی  ندارد
سخنگوی وزارت کشور با نزدیک شدن به مهلت پایانی تعیین شده برای توافق جامع هسته‌ای گفت: دولت بنای برگزاری هیچ جشنی (برای توافق جامع احتمالی) ندارد. حسینعلی امیری، درباره احتمال برگزاری جشن هسته‌ای پس از توافق هسته‌ای ایران و 1+5 اظهار کرد: تاکنون هیچ درخواستی برای برپایی جشن هسته‌ای به وزارت کشور یا استانداری نرسیده است. هر تجمعي از طرف احزاب یا تشکل‌های سیاسی به مجوز نیاز دارد. وی در ادامه افزود: اعطای این مجوز نیز به استانداری واگذار شده است و تاکنون هیچ تقاضایی از سوی احزاب یا تشکلی برای برپایی جشن هسته‌ای به دست ما نرسیده است. امیری در پایان افزود: دولت هم بنای برگزاری هیچ جشنی ندارد.

وکیل‌مدافع بابک زنجانی خبر داد: قاضی صلواتی مامور رسیدگی به پرونده 200 جلدی بابک زنجانی
وکیل‌مدافع بابک زنجانی از ارجاع پرونده موکلش به شعبه 15 دادگاه انقلاب خبر داد.
به گزارش ایسنا، رسول کوهپایه‌زاده ‌اصفهانی با تأکید بر این‌که از بیان جزییات به دلیل این‌که هنوز رأی قطعی صادر نشده معذورم، ادامه داد: این پرونده به شعبه 15 دادگاه انقلاب ارجاع شده و قاضی پرونده، آقای صلواتی است. وی با بیان این‌که مهم‌ترین عنوان اتهامی بابک زنجانی اخلال در نظام اقتصادی کشور است، درباره‌ تعداد عناوین اتهامی موکلش گفت: من هنوز موفق نشده‌ام کیفرخواست را مطالعه کنم ولی مهم‌ترین عنوان اتهامی همین است. کوهپایه‌زاده اصفهانی درباره‌ زمان احتمالی تعیین وقت رسیدگی به پرونده بابک زنجانی گفت: این پرونده نزدیک به 200 جلد است. خواندن هرکدام از آنها زمان‌بر است و من فکر نمی‌کنم برای حداقل زودتر از 2 ماه دیگر تعیین وقت شود. وی در پاسخ به این سوال که آیا شما تنها وکیل این پروند ه هستید گفت: فعلا من اعلام وکالت کرده‌ام، اما این‌که بعدا وکلای دیگری اضافه شوند یا خیر به انتخاب موکل است.

لاریجانی، سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران مصادف با روز جهانی قدس خواهد بود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خانه ملت، رئیس مجلس شورای اسلامی در روز جمعه 19 تیر مصادف با روز جهانی قدس پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران سخنرانی می‌کند. راهپیمایی روز جهانی قدس همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که امسال به دلیل احتمال مصادف شدن عید سعید فطر با جمعه بیست و ششم تیرماه، راهپیمایی این روز یک هفته زودتر 19 تیرماه برگزار می‌شود.

سید‌هادی خامنه‌ای: وحدت سیاسی گسترش نمی‌یابد، مگر حقوق ملت توسط زمامداران ادا شود
یکشنبه گذشته دبیرکل مجمع نیروهای خط امام در جمع مردم و فعالان سیاسی دارالزهرای تهران به مناسبت شب 19 ماه رمضان سخنرانی کرد. به گزارش جماران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید‌هادی خامنه‌ای در این مراسم با بیان این‌که وحدت سیاسی یکی دیگر از آرمان‌های بزرگ است، عنوان کرد: وحدت سیاسی در جامعه گسترش نمی‌یابد، مگر آن‌که حقوق ملت توسط زمامداران ادا شود و هیچ دولتی دوام نمی‌یابد، مگر با استقامت ملت. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تأکید بر این‌که در جامعه‌ای که مردم از هم هراسان شوند، تملق، دروغ، تهمت و غلو رواج می‌یابد، یادآور شد: وقتی دروغ رشد یافت دیگر نمی‌توان جلوی آن را گرفت و وقتی دروغ جریان یافت صدها شعبه پیدا می‌کند. حجت‌الاسلام سید‌هادی خامنه‌ای اضافه کرد: چرا اختلافات باید به سطحی بکشد که کار به شکایت برسد؟ شکایت قضایی چاره حل شدن مشکلات نیست. قبلا محور اختلافات این‌گونه نبود، اما اکنون صد‌ها‌میلیارد گم می‌شود و ما همدیگر را متهم    می‌کنیم.


تعداد بازدید :  253