شماره ۶۰۷ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۶ تير
صفحه را ببند
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران:
اصلاح‌طلبان به دنبال ترمیم پیوندهای خود با رهبری هستند

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید: مهم‌ترین استراتژی اصلاح‌طلبان در انتخابات این است که بازگشته و پیوندهای خود با رهبری را بازسازی کنند.
به گزارش خبرآنلاین، حسین مرعشی با بیان این مطلب افزوده است: اشتباهی که ما اصلاح‌طلبان کردیم این بود که فرصت دادیم نیروهای تندرو و افراطی سرمایه بزرگی مثل رهبری را به نفع خودشان مصادره کنند. این خطای استراتژیک اصلاح‌طلبان بود. مرعشی درباره بعضی شنیده‌ها از اختلافات کارگزاران و جریان حامی عارف در جبهه اصلاحات هم می‌گوید: اگرچه هنوز درباره عارف بحثی نشده اما هیچ‌کدام از طیف‌ها و گروه‌های اصلاح‌طلب مخالفتی با سرلیستی او ندارند.
حسین مرعشی در بخش دیگری از سخنانش یک توصیه هم به اصولگرایان دارد. آن‌جا که می‌گوید: توصیه ما این است که اصولگراها با محوریت شخصیت‌هایی مثل ناطق‌نوری و علی لاریجانی و بقیه بزرگانی که در میان‌شان وجود دارد متحد شوند و با لیست واحدی به صحنه بیایند. توصیه‌اش از آن جهت بود که می‌گفت اگر اصلاح‌طلبان و اصولگرایان اصیل با هم رقابت کنند منافع کشور تضمین می‌شود و مجلس بزرگان شکل می‌گیرد. او ادامه می‌دهد: به همین دلیل ما از حضور آقای ناطق استقبال می‌کنیم. ایشان رقیب نیرومندی برای ما می‌تواند باشد و رقابت با یک رقیب قدرتمند می‌تواند جناح ما را قدرتمند کند.
مرعشی همچنین در قضاوت درباره حوادث پس از انتخابات ‌سال88 گفته است: باید بپذیریم که در بدترین حالت دوطرف پنجاه - پنجاه خطا کردیم. باید کشور از این موضوع عبور می‌کرد. اما می‌بینیم که به هرحال این مسأله الان برای اصلاح‌طلبان یک محدودیت  است.
مرعشی درباره شایعه اختلاف بر سر سرلیستی عارف در انتخابات مجلس دهم از سوی اصلاح‌طلبان گفته است: عارف ظرفیت خوبی برای ریاست مجلس دارد و در میان اصلاح‌طلبان همه این را قبول دارند. بین اصلاح‌طلبان کسی نیست که این حرف را قبول نداشته باشد و هیچ‌کس مشکلی با عارف ندارد و او را قبول دارند.


تعداد بازدید :  196