شماره ۳۶۰ | ۱۳۹۳ شنبه ۱ شهريور
صفحه را ببند
عدد خبر

5/2‌

یش‌بینی رشد اقتصاد

شاپور محمدی معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی پیش‌بینی کرد که رشد اقتصادی در پایان امسال بین یک تا 5/2‌درصدی باشد. او در پاسخ به این سوال که قرار بود تا پایان ‌سال 1392 نرخ رشد اقتصادی به صفر برسد، تصریح کرد: آن چیزی که اعلام شد رقمی بین صفر تا منفی یک بود که طبق آمار بانک مرکزی نرخ رشد اقتصادی درحال حاضر 1/1- است.

۱۰۰هزار

خودرو، پیش‌بینی واردات

درحالی‌که مردم از تولید داخلی خودرو ناراضی هستند، آرش محبی‌نژاد دبیر انجمن قطعه‌سازی از افزایش واردات خودرو ابراز نگرانی کرد و گفت: واردات خودرو تا پایان‌ سال به ۱۰۰‌هزار دستگاه افزایش خواهد یافت که این موضوع به بیکاری قطعه‌سازان کشور منجر خواهد شد. این نگرانی درحالی است که کسی از اجحاف در حق مردم و حمایت سال‌های اخیر دولتی چیزی نمی‌گوید.

180 طرح

صنعتي و معدني در هفته دولت افتتاح می‌شود

علي يزداني معاون توسعه مديريت، منابع و امور استان‌هاي وزارت صنعت، معدن و تجارت از افتتاح 180 طرح صنعتي و معدني در هفته دولت خبر داد.
 وی افزود: اين طرح‌ها با سرمايه‌گذاري بالغ بر 24هزار و 158ميليارد ريال و اشتغالزايي بيش از 9‌هزار و 700 نفر به بهره‌برداري خواهد رسيد.

13400هکتار

اراضی به بنادر الحاق شد

محمد سعیدنژاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به الحاق 13‌هزار و 400 هکتار اراضی به بنادر شهیدرجایی و امام‌خمینی(س) اشاره کرد و گفت: بنادر را مکلف به انعقاد قرارداد با بخش خصوصی کرده‌ایم. وی افزود: 2‌هزار و 400 هکتار اراضی جدید به بندر شهید رجایی اضافه شده و 11‌هزار هکتار اراضی جدید هم به بندر امام‌خمینی(س)  الحاق شده است.

 


تعداد بازدید :  72