شماره ۶۰۷ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۶ تير
صفحه را ببند
گزیده خوانی

  مکاتبه آلمان برای حضور تجاری در ایران| حسین اسفهبدی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از مکاتبه آلمانی‌ها برای اعزام یک هیأت بلندمرتبه تجاری به ایران خبر داد و گفت: همچنین یک هیأت ۳۰۰ نفره از تجار ایتالیایی به‌زودی به ایران می‌آیند. او گفت: در هفته‌های گذشته، آلمانی‌ها مکاتباتی با ایران داشته‌اند تا بتوانند در آینده نزدیک، به تهران آمده و رودررو به مذاکره با تجار ایرانی بپردازند. مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شرکت‌های آمریکایی نیز در نمایشگاه‌های ایران حضور دارند و تعداد آنها افزایش یافته است.

  دلیل اختلال تلگرام روشن شد| تلگرام، کلیه مشکلات و اختلالات این برنامه در ایران را گردن گرفت و خبر از رفع تمامی کندی‌ها داد. در شرایطی که کاربران احساس می‌کردند این شبکه اجتماعی به دلیل سیاست‌های داخلی درحال مسدودسازی است اما وزیر ارتباطات و سخنگوی وی صراحتا این موضوع را تکذیب کردند و گفتند که هیچ برنامه‌ای برای فیلتر کردن تلگرام ندارند. تلگرام این‌بار هم در اکانت رسمی تويیتر خود نوشته است: «ما اشکالات فنی مسیردهی ترافیک در ایران را طی روزهای گذشته برطرف کرده‌ایم؛ بنابراین سرعت تلگرام در این کشور به حالت اولیه بازگشت و اجرای آن سریع شد.»

  سرمایه‌گذاران فرانسوی به تهران می‌آیند| رسانه‌های فرانسوی با پرداختن به نتايج مذاكرات وزير راه و شهرسازی در پاريس، اعلام كردند كه برترين شركت‌های سرمايه‌گذاری درصدد نوسازی و اداره فرودگاه‌های تهران و مشهد هستند. نشریه نیوزلتر هبدو نوشت: بخش‌‌های حمل‌ونقل و شهری موضوع اختصاصی مذاكرات آینده شركت‌های مدف اینترناسیونال (برترین شركت‌های سرمایه‌گذاری فرانسه) در سپتامبر (شهریور) در تهران خواهند بود.

 سرگردانی مسافران نجف برای چمدان‌هایشان| 4 روز گذشته به برخی از مسافران هواپیمایی ایران‌ایر که از تهران عازم نجف بودند در فرودگاه مقصد اعلام شد،‌ بارشان همراه هواپیما نیست و با پرواز بعدی به فرودگاه نجف می‌رسد این درحالی است که 4 روز از تاریخ پرواز گذشته است اما هنوز برخی از مسافران به دنبال چمدان‌هایشان هستند.شاهرخ نوش آبادی، مدیرکل روابط‌عمومی ایران‌ایر مدعی است، نمایندگان این شرکت هواپیمایی در عراق به مسافران جهت دریافت بار خود از مدیر کاروان اطلاع‌رسانی کرده‌اند.


تعداد بازدید :  205