شماره ۳۶۰ | ۱۳۹۳ شنبه ۱ شهريور
صفحه را ببند
گزیده خوانی

   آغاز عملیات تست خط لوله صادرات گاز به عراق| مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: عملیات اجرایی ٩٧کیلومتر از خط ٤٨ اینچ صادرات گاز به عراق به پایان رسید و تست این خط لوله برای آماده‌سازی آن با هدف ارسال گاز به نیروگاه‌های بغداد با ظرفیت اولیه ٥‌میلیون مترمکعب آغاز شد.  
   نرخ بیکاری ۱۰ شهر بالای ۵۰ درصد| غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به این‌که در حال حاضر در ۱۰شهر کشور نرخ بیکاری بالای ۵۰‌درصد است، گفت: تا زمانی که وضع سرمایه‌گذاری در ایران مناسب نباشد، شرایط و شاخص‌های اقتصادی در کشور به همین‌گونه است.
   10‌میلیارد یورو پروژه در نوبت فاینانس| عباس شعری‌مقدم، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با بیان این‌که صنعت پتروشیمی ١٠میلیارد یورو از فاینانس چین، سهمیه خواسته گفت: تاکنون از این میزان حدود 2‌میلیارد یورو برای طرح‌های جدید پتروشیمی فراهم شده ولی مشکلات مربوط به بانک مرکزی هنوز حل نشده است. او افزود: هم‌اکنون در زمینه فاینانس کشور چین، مشکلاتی مانند، تأیید گارانتی‌های پیش‌پرداخت و حسن انجام کار توسط بانک مرکزی ایران باقی مانده که تاکنون حل نشده است.
   آمادگی برای نوسازی وسایل نقلیه عمومی| ساسان قربانی، سخنگوی شورای سیاست‌گذاری خودرو گفت: شرکت‌های خودروسازی آمادگی خود را برای نوسازی و جایگزینی وسایل نقلیه عمومی در بخش بار و مسافر اعلام کردند و مقرر شد تولید ون به‌طور جدی در دستور کار آنها قرار بگیرد.

 


تعداد بازدید :  80