شماره ۶۰۷ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۶ تير
صفحه را ببند
صرفا‌جهت‌اطلاع!

 همسر سابق کی‌روش درگذشت| همسر سابق کارلوس کی‌روش که مادر 2 فرزند سرمربی تیم‌ملی ایران است، پس از سال‌ها مبارزه با یک بیماری سخت، دار فانی را وداع گفت تا سرمربی تیم‌ملی و خانواده‌اش را عزادار کند. کی‌روش با وجود این‌که سال‌ها قبل از وی جدا شده بود اما رابطه‌شان قطع نشد و در طول چند‌سال گذشته هزینه درمان او را برعهده داشت اما با این وجود بیماری همسر سابقش را از پای درآورد. با اعلام این خبر، دلیل تمدید مرخصی سرمربی تیم‌ملی و نیامدنش به ایران مشخص شد.
 موسوی، بهترین مدافع جهان| محمد موسوی، بازیکن تیم والیبال ایران برای سومین‌سال عنوان بهترین مدافع لیگ جهانی در دور مقدماتی را به‌دست آورد اما عدم صعود ایران به دور نهایی و بالا رفتن امتیاز رقبا در آینده، او را از رسیدن به کاپ بهترین دفاع وسط دور کرد. در سایر بخش‌ها شهرام محمودی، چهارمین امتیاز‌آور است، میلاد عبادی‌پور در رده پنجم بهترین اسپکرها قرار گرفته و سعید معروف بعد از دراگان تراوسکای ایتالیایی، عنوان بهترین پاسور را از آن خود کرده است.
 آماری عجیب از حضور وزیر و معاونانش در مجلس| سایت وزارت ورزش و جوانان آمار عجیبی را از حضور محمود گودرزی و سایر دست‌اندرکاران این وزارتخانه در مجلس شورای اسلامی منتشر کرده است. این سایت نوشته است: «از مهم‌ترین اقدامات معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان می‌توان به 3‌هزار و 402 ملاقات با نمایندگان مجلس اشاره کرد که 670 ملاقات توسط وزیر ورزش و جوانان و 2‌هزار و 732 مورد آن توسط معاونین و سایر مسئولان وزارتخانه انجام شده است.»
 مسی، جایزه نگرفت| تصاویر منتشر شده از اتفاقات جشن قهرمانی شیلی در کوپاآمریکا ثابت کرد مسی جایزه بهترین بازیکن جام را نپذیرفت و به جای رفتن روی سکو با پسربچه شیلیایی سلفی گرفت. مسئولان برگزاری رقابت‌ها هم به جای دادن جایزه به فوتبالیست دیگری، برای نخستین‌بار از زمان انتخاب برترین بازیکن جام از‌سال 1979، این عنوان را از لیست جوایز رقابت‌ها حذف کردند!


تعداد بازدید :  208