شماره ۶۰۷ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۶ تير
صفحه را ببند
... بارش‌های پراکنده در ارتفاعات تهران

بر اساس اطلاعات دریافتی از نقشه‌های پیش‌یابی، در ارتفاعات شمال غرب و غرب کشور، سواحل مرکزی و شرقی خزر، ارتفاعات البرز شرقی و ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. این وضعیت بعد ازظهر امروز در ارتفاعات البرز مرکزی و جنوب سیستان و بلوچستان نیز رخ خواهد داد.
طی 3 روز آینده در بخش‌هایی از شرق، جنوب شرق و جنوب غرب کشور وزش باد و گرد و خاک سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد و در همین مدت در شمال سیستان و بلوچستان، به ویژه منطقه زابل، در بعضی ساعات طوفان و گرد و خاک رخ خواهد داد. طی 2 روز آینده شرق دریای عمان و بخش‌های مرکزی خلیج فارس نیز مواج خواهد بود.
همچنین هوای شهر تهران امروز نیمه ابری و در ارتفاعات همراه بارش پراکنده و در پاره‌ای نقاط وزش باد پیش‌بینی شده است. بیشینه دمای شهر تهران در این روز 40 درجه سانتیگراد و کمینه آن 28 درجه سانتیگراد خواهد بود. برای امروز بارش‌های پراکنده در ارتفاعات تهران نیز محتمل است. هوای شهر تهران در روز چهارشنبه با غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر رشد ابر و در ارتفاعات با وزش باد پیش‌بینی شده است. بیشترین دمای هوا در این روز 38 درجه سانتیگراد و کمترین آن به 27 درجه سانتیگراد می‌رسد.
در شبانه‌روز گذشته اهواز مرکز استان خوزستان با بیشینه دمای 48 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل مرکز استان اردبیل با کمینه دمای 14 درجه سانتیگراد سرد‌ترین شهرهای کشور بوده‌اند. طی روزهای گذشته اردبیل و چهارمحال و بختیاری، سرد‌ترین و ‌هرمزگان و خوزستان، گرم‌ترین استان‌های ایران بودند.


تعداد بازدید :  211