شماره ۶۰۶ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۵ تير
صفحه را ببند
عضو مجمع روحانیون مبارز
عده‌ای منافع‌شان در شعار ضد اصلاحات است

اصلاح‌طلبان یزد در مراسمی که با حضور محمدرضا تابش، موسوی‌لاری و جمعی دیگر از اصلاح‌طلبان یزد برگزار شد، با امضای نامه‌ای خطاب به رئیس شورایعالی امنیت ملی، خواستار رفع محدودیت‌های رسانه‌ای رئیس دولت اصلاحات شدند. به نوشته ایلنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالواحد موسوی‌لاری در مراسم افطاری اصلاح‌طلبان یزد، مشی اصلاحات را پرهیز از افراط و تفریط دانست و اظهار کرد: عده‌ای که منافع‌شان اقتضا می‌کند، شعار ضد اصلاحات می‌دهند تا به نان و نوایی برسند و هرچه توضیح دهیم که اصلاح‌طلبان خود را بخشی از نظام می‌دانند و مخالفتی با نظام ندارند، خودشان را به خواب‌زده و باور هم نخواهند کرد، اما افرادی هستند که با اصلاحات دشمنی ندارند و همان‌طور که وظیفه ماست باید به آنان توضیح دهیم و باید به گونه‌ای باشیم آنان که اصلاحات‌هراسی را انتخاب کرده‌اند، نتوانند از رفتار ما سوءاستفاده کنند.
این روحانی مجمع روحانیون مبارز گفت: اکنون جریان اصلاح‌طلب می‌خواهد با جریان‌های ناهنجار مقابله کند، دروغگویی یک ناهنجاری است، همه آنان که با الفبای برنامه‌ریزی آشنا هستند، می‌دانند که اگر آمارهای غلط داشته باشیم، برنامه‌ها هم غلط از آب درمی‌آید. جریان اصلاح‌طلب معتقد است روش‌های ۸‌سال گذشته، کشورمان را با بحران روبه‌رو می‌کند و ما می‌خواهیم در اداره جامعه از دروغ و هرگونه افراط و تفریط پرهیز شود و نباید کاری کنیم کسانی که اصلاحات‌هراسی می‌کنند به هدف‌شان برسند.
وی با اشاره به چگونگی شکل‌گیری شوراهای مشورتی در سه سطح حوزه انتخابیه، استان و تهران، نقش و کارکرد این شوراها را انسجام‌بخشی درونی اصلاحات و در مرحله بعد کدخدامنشی و ریش‌سفیدی در هنگام لزوم دانست و توصیه کرد ضمن بهره‌مندی از پیشکسوت‌ها و داوری آنها، چتری فراگیر درست شود که همه در زیر آن باشند. در پایان این مراسم نیز نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی به‌عنوان رئیس شورایعالی امنیت ملی به امضای حاضران رسید که در آن بر رفع محدودیت‌های رسانه‌ای رئیس دولت اصلاحات تأکید شده بود.

 


تعداد بازدید :  207