شماره ۶۰۵ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۴ تير
صفحه را ببند
صرفا‌جهت‌اطلاع!

  قایقرانی، حامی ماهی خاویار| فدراسیون قایقرانی به منظور حفاظت از محیط زیست، طی مراسمی در محل دریاچه آزادی از طرح ماهی خاویاری به‌عنوان نماد محیط‌زیستی این فدراسیون ورزشی رونمایی کرد. در این مراسم غلامرضا امینی رئیس و وحید مرادی دبیرکل فدراسیون قایقرانی، پیریک گسلاین مدیر توسعه اسلالوم فدراسیون جهانی، رضا شجیع مدیرکل دفتر محیط‌زیست وزارت ورزش، محمد درویش مدیرکل دفتر آموزش محیط‌زیست و فرهاد نیکوخصال مدیرکل مجموعه ورزشی آزادی حضور داشتند.
  پیکان، حریفانش را شناخت| تیم والیبال پیکان تهران که در فصل گذشته لیگ برتر به‌عنوان قهرمانی رسید، حریفان خود را در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا شناخت. بر این اساس تیم پیکان با قهرمانان فیلیپین، کره‌جنوبی و کویت در گروه B قرار گرفت. این مسابقات از ۲۲ مرداد ماه در چین تایپه برگزار می‎‌شود.
  فینال تکراری جام‌جهانی زنان| فینال جام‌جهانی فوتبال بانوان در‌سال 2015 همانند دوره گذشته بین تیم‌های ژاپن و آمریکا امشب برگزار می‌شود. در جام‌جهانی 2011 ژاپن موفق شد برای نخستین بار عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کند. درحالی‌که فینال این مسابقات تاپایان وقت قانونی با تساوی 2 بر 2 پیگیری می‌شد، در ادامه این ژاپن بود که آمریکا را شکست داد و به‌عنوان قهرمانی رسید.


تعداد بازدید :  109