شماره ۶۰۵ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۴ تير
صفحه را ببند
فداکاری کارگر جوان در آتش‌سوزی پتروشیمی مارون

در حادثه آتش‌سوزی در پتروشیمی مارون، یک کارگر با از خودگذشتگی جان صدها نفر را نجات داد. یک کارگر ایذه‌ای به نام «شهرام محمدی»، در پی آتش‌سوزی در یکی از واحدهای این شرکت خود را به دل آتش زد تا دیگران از گزند آسیب مصون بمانند.
این شیرمرد بختیاری از دیار کول‌فرح ایذه خود را به درون آتش انداخت و با بیرون کردن تمام کارگران حاضر و بستن شیر فلکه اصلی، مانع از فاجعه‌ای دردناک و کشته شدن صدها و شاید هزاران نفر از کارکنان این پتروشیمی شد، مردی که اکنون با بیش از 50‌درصد سوختگی برای درمان به پایتخت اعزام شده است.
آتش‌سوزی در پتروشیمی مارون
 به دلیل نشت گاز
غلامرضا کشکولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: روز سه‌شنبه نهم تیرماه مقارن ساعت  15:45 در حین رفع گرفتگی یکی از خطوط مسدود شده واحد HD پتروشیمی مارون، حادثه آتش‌سوزی به وقوع پیوست.در این حادثه که به دلیل نشت گاز اتفاق افتاد، بلافاصله گروه آتش‌نشانی آماده به کار در محل کار تعمیرات و همچنین تیم اعزامی از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی وارد عمل شدند و این آتش‌سوزی مهار شد. دبیر ستاد مدیریت بحران سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خاطرنشان کرد: در این سانحه «شهرام محمدی» از کارکنان بهره‌برداری دچار سوختگی شد که بلافاصله برای مداوا به اورژانس مجتمع و از آن‌جا به بیمارستان اعزام شد.
خوشبختانه این سانحه هیچ مصدوم دیگری نداشته و واحد مذکور نیز بدون کمترین وقفه در چرخه فعالیت قرار گرفته است.


تعداد بازدید :  237