شماره ۶۰۵ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۴ تير
صفحه را ببند
... غبار در آسمان تهران

بر اساس اطلاعات دریافتی از نقشه‌های پیش‌یابی، امروز در جنوب استان سمنان در ساعات بعد از ظهر و شب به سبب وزش باد شدید و تولید گرد و خاک، افزایش غبار پیش‌بینی می‌شود. همچنین استان‌های قم، شمال اصفهان و جنوب تهران غبارآلود خواهد بود.
بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، برای امروز بارش‌های پراکنده در ساعات بعد از ظهر، در ارتفاعات استان‌های مازندران و گلستان انتظار می‌رود. همچنین در ارتفاعات زاگرس مرکزی از بعد از ظهر امروز، رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود. هوای شهر تهران امروز صاف، در بعد از ظهر با رشد ابر و در ارتفاعات و در شهرهای جنوبی غبارآلود پیش‌بینی شده است. بیشینه دمای شهر تهران در این روز 39 درجه سانتیگراد و کمینه آن 29 درجه سانتیگراد خواهد بود. هوای پایتخت در روز دوشنبه نیز صاف، در بعد از ظهر با رشد ابر و در ارتفاعات و در بعضی ساعات شهرهای جنوبی، غبارآلود پیش‌بینی شده است. بیشترین دمای هوا در این روز 40 درجه سانتیگراد و کمترین آن به
29 درجه سانتیگراد می‌رسد.
در شبانه‌روز گذشته اهواز مرکز استان خوزستان با بیشینه دمای 49 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل مرکز استان اردبیل با کمینه دمای 12 درجه سانتیگراد سرد‌ترین شهرهای کشور بوده‌اند. طی روز گذشته اردبیل و چهارمحال و بختیاری، سرد‌ترین و ‌هرمزگان و خوزستان، گرم‌ترین استان‌های ایران بودند.


تعداد بازدید :  223