شماره ۶۰۵ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۴ تير
صفحه را ببند
دیالوگ روز

حمید گودرزی، بازیگر: اگر قشر متمول جامعه یک‌دهم‌درصد از درآمدهای‌شان را هم به نیازمندان اختصاص دهند دیگر فقیری در کشور نخواهیم داشت اما گویا برخی باور ندارند کفن جیب ندارد.
کمال تبریزی، کارگردان: اسم اصلی فیلم همین «از رئیس‌جمهور پاداش نگیرید» است که طرح اولیه و پروانه ساخت ما هم با همین اسم است. منتها در دوره آقای شمقدری گفتند کلمه «رئیس‌جمهور» را حذف کنید و فقط «پاداش» بماند‌. اولین ممیزی ما هم همین بود!
بهروز غریب‌پور، کارگردان: دانشگاه‌ها بعضا مثل مهدکودک برخورد می‌کنند و به دانشجویان آموزش‌ می‌دهند چگونه از دورریختنی‌ها عروسک بسازند.
حسام نواب صفوی: درحال حاضر انبوهی از پرونده‌های مختلف قضایی در دست کار دارم که فرصت برای بازی در هیچ فیلم و سریالی را باقی نمی‌گذارد. منتظرم تا اندازه‌ای این پرونده‌ها را سروسامان دهم و پس از آن به فیلمنامه‌هایی که پیشنهاد می‌شود فکر کنم.
پیمان حقانی، کارگردان فیلم «316»: فیلمسازی در حد ما ماشینش بیشتر از ۴۰‌میلیون تومان نمی‌ارزد یا دوربینش بیشتر از ۱۰‌میلیون تومان نمی‌شود. حتی در بخشی از فرآیند تولید، کار ما به جایی رسیده بود که من چند صندلی چوبی داشتم و به شوخی به بچه‌ها گفتم آنها را بفروشیم تا بتوانیم حدود یک‌میلیون در بیاوریم و باقی هزینه‌های اثر را تهیه کنیم.


تعداد بازدید :  353